وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: حالا زمان جشن گرفتن است؛ فصل بعد می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باوارایی ها در مورد قهرمانی تیمش در لیگ آلمان صحبت کرده است.  

در چارچوب هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخ در زمین تیم وولفسبورگ با 6 گل به برتری و رسید و در فاصله 3 هفته مانده به پایان رقابت های بوندس لیگا، به مقام قهرمانی رسید.

به نقل از TZ، کارلو آنچلوتی، سرمربی باوارایی ها در مورد قهرمانی زود هنگام تیمش، گفت:

“من بسیار خوشحالم. ما شایسته پیروزی بودیم. ما عملکرد بسیار خوبی در بوندس لیگا داشتیم و این تجربه خارق العاده ای بود. می خواهم از هواداران و این باشگاه فوق العاده تشکر کنم. از اینکه اینجا هستم و با این بازیکنان بزرگ کار کردم، خرسندم. ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و حالا زمان جشن گرفتن است.
 

وی افزود:

“من در این بازی از چند بازیکن تازه نفس استفاده کردم. انگیزه دادن به بازیکنان بسیار مهم بود خصوصا اینکه لایپزیش در بازیش به تساوی رسیده بود و این به ما کمک کرد. باشگاه مرا در شرایط خوب و بد حمایت کرده است. در بایرن مونیخ بهترین جو برای کار کردن یک مربی وجود دارد. می خواهم از رومنیگه و هونس تشکر کنم. آن ها زوج فوق العاده ای برای این باشگاه هستند. از بودن در بایرن خوشحالم، این باشگاه به مانند خانواده من است.
 

وی در مورد حذف از دی اف بی پوکال گفت:

“نمی دانم این قهرمانی سبب جبران شدن آن شکست می شود یا خیر! اما ما باید در آن بازی بهتر کار می کردیم. گاهی شانس با شما یار نیست، گاهی شما به اندازه کافی خوب نیستید. می توانیم فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Mehrangermany یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 08:22

حالا که همه جام ها رو از دست دادی به فکر بازی دادن به جوانها افتادین همین کیمیچ اگه از اول فصل به جای الونسو بازی میکرد الان ستاره بایرن بود تجربه زیادی هم بدست اورده بود سانچز رو با اون همه سرو صدا از غولهای نقل وانتقالات خریدین برای رو نیمکت؟ کلا 5 تا 90 دقیقه بازی کرد؟ داگلاس کاستا که قرار بود ستاره بایرن بشه رو چقدر بازی دادی؟ چندتا بازی کومان بازی کرد؟ دیشب همین بازیکنا رو نگاه میکردین چه طراوتی با بازی بایرن داده بودن گرفتن بوندس لیگا با این بازیکنا از دست یه مربی معمولی هم بر میومد مگه گواردیولا هر سال همین کارو نمیکرد؟ آنجلوتی رو آوردن که جام قهرمانان اروپا رو بگیره یه مرحله عقب تر حذف شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد