وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: می خواهم تا آخرین روز حضورم از فوتبال لذت ببرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام آخرین مقام قهرمانی خود با بایرن مونیخ را کسب کرد.  

بایرن مونیخ موفق شد برای پنجمین فصل متوالی قهرمان بوندس لیگا شود. فیلیپ لام کاپیتان این تیم در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می کند و روز یکشنبه او موفق شد آخرین قهرمانی ممکن با تیمش را قطعی کند.

لام در پایان بازی مقابل وولفسبورگ در مصاحبه با اسکای گفت:


هم تیمی هایم واقعا خوب کار کردند. دوباره قبل از پایان فصل قهرمانی را کسب کردیم و این چیزی تضمین شده نیست. می خواهم از آخرین هفته های حضورم در فوتبال لذت ببرم. امروز روز فوق العاده ای بود و من آخرین عنوان قهرمانی ام را کسب کردم. بسیاری از هواداران و تماشاگران از من حمایت کردند و از همه تشکر می کنم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 13:18

این قهرمانی را هم به توتبریک می گوییم ناخدالام امیدوارم که در همه مراحل زندگیت موفق باشی ولی جات خیلی خالیه تو ترکیب دلم برای اون نفوذهات و ضربات زیرکانه ای که به توپ میزنی تنگ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد