وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وولفسبورگ 6 - 0 بایرن مونیخ؛ باواریاییها قهرمان بوندسلیگا شدند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ با کسب برد مقابل وولفسبورگ قهرمانی خود در فصل ۲۰۱۶/۱۷ بوندس لیگا را مسجل کرد. 

 

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم بوندس لیگا در زمین وولفسبورگ به میدان رفت و با ارائه یک بازی برتر موفق شد با نتیجه میزبانش را شکست دهد. با کسب این برد بایرن مونیخ ۷۳ امتیازی شد و با توجه به فاصله ۱۰ امتیازی اش با لایپزیگ و باقی ماندن ۳ هفته از رقابت ها، پنجمین قهرمانی متوالی باوارایایی ها در بوندس لیگا مسجل شد.
نیمه اول بازی متعادل آغاز شد و در ابتدا این وولفسبورگ بود که چند بار روی دروازه بایرن مونیخ خطرناک ظاهر شد. در ادامه و پس از گذشت ۱۰ دقیقه از بازی بازیکنان بایرن مونیخ جریان بازی را در دست گرفتند و موفق شدند تا پایان نیمه ضمن به ثمر رساندن ۳ گل چند بار دیگر هم به صورت جدی دروازه وولفسبورگ را تهدید کنند که عکس العمل های خوب کاستلس در چند نوبت مانع از بیشتر باز شدن دروازه میزبان شد.

نیمه دوم بازی هم با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و در همان ابتدای نیمه آلابا از زاویه بسته تا آستانه باز کردن دروازه وولفسبورگ پیش رفت. دقایقی بعد روبن موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند. دقیقه ۷۹ لوئیز گوستاوو با دریافت کارت زرد از بازی اخراج شد و کار برای وولفسبورگ سخت تر شد. در ادامه بازیکنان بایرن مونیخ دو بار دیگر دروازه تیم میزبان را باز کردند و بازی با نتیجه ۶-۰ خاتمه یافت.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
عقاب سفید شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 22:54 http://www.darmanqom@yahoo.com

خسته نباشی دلاور،خدا قوت پهلوان!

bayern شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 22:54

تبریکککککککککککککککککککککک،عشقه کیمیچچچچچچچچچچچچچچ،من گفتم از چهارتا اسپانیایی فقط دو نفر باید بازی کنن ،کیمیچچچچچچچچ عالیه ،مرسی مولرررررررر،ایول لوا ، قهرمانیییییییی مبارکککککککککک طرفداران بایررررررن

پیمان کیانی شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 23:01

تبریک به همه دوستان بایرنی عزیز
امیدوارم فصل بعد با خرید چند بازیکن و جوون تر شدن تیم بتونیم تو CL قهرمان شیم
به امید موفقیت بایرن بزرگ

مولا فیلیپ لام شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 23:03

تبریییییییک به همه عشّاق باواریا
دوستان فصل آینده ایشالا پرقدرتمندترین بایرن رو شاهد هستیم. همگی میدونیم امسال جام حذفی رو بخاطر یه سری اشتباهات فردی و سی ال رو بخاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. واسه ما امسال درواقع این تیم سه گانه گرفته! خداحافظ اسطوره خداحافظ فیلیپ نازنین جهان دیگر مثل تو و باستین و مانوئل را نخواهد آفرید.

it's _baharXo شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 23:25

هههوووووراااااا چقد دلم برا این جور بردا تنگ شده بود
وایی باور اینکه ژابی و لام میخوان برن براممم سختهههه خیلیی دلم براشون تنگ میشه ژابی تنها زغالی بود ک دوسش داشتم (و کاسیاس :/) وقتی اومد تو بایرن خیلی خوشحال شدم الانم خیلی ناراحتمو همینطور لام یه بازیکن باشخصیت و درجه یک حیف یه ذره دیر باشون اشنا شدم کاش برن مربی شن:)))

محمد شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 23:25

تبریک به همه بایرنیهای عزیز همه عالی بودند امیدوارم سال دیگه پرقدرت برگردیم وایندفعه تمام رقبا را له کمیم حتی اگه داور هم باهاشون باشه ولی تیم سال بعد جای یک نفر بد جور خالیه آن هم ناخدا لام بزرگ است امیدوارم جانشین او به خوبی سال دیگه بازی کنه زنده باد بایرن تا ابد طرفدارتم

نواب یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 01:30 http://zdf.blogfa.com

آخرین بازیکن از نسل دیوانه کننده ای ک با عشقشون بزرگ شدم هم رفت کاپیتان لام بخاطر همه چیز از تو سپاسگذارم ب امید روزی ک در آلمان و از نزدیک ببینمت با رفتن هر کدوم از شما گریه کردم زنده باد بایرن زنده باد آلمان عشق ابدی

بهروز یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 07:20

داداش اشتباه نوشتی ، ولفسبورگ ۰ بایرن ۶
یه نگاهی به تیتر بنداز!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد