وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: در نقل و انتقالات منطقی عمل خواهیم کرد؛ منتظر اتفاقات دیوانه کننده نباشید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از شکست مقابل دورتموند بسیاری رسانه ها تابستانی شلوغ در مونیخ را پیش بینی کرده اند. 

 

باخت مقابل دورتموند و حذف از رقابت های دی اف بی پوکال باعث شد تا نشریات و رسانه های آلمان خیلی زود از خریدهای جدید بایرن مونیخ و تغییر و تحولات فراوان در این تیم خبر بدهند اما رومنیگه چنین نظری ندارد.

کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد گفت:
آنچلوتی مربی بسیار خوب و باتجربه ای است، او تا ۲۰۱۹ با ما قرارداد دارد و هیچ بحثی درباره او وجود ندارد. نباید فراموش کنیم دو هفته قبل در چه شرایطی قرار داشتیم. چیزهای در این مدت اتفاق افتادند که آنچلوتی در آن ها بی تقصیر بود، همانند مصدومیت ها، تصمیمات داوری و بدشانسی ها.

در نقل و انتقالات آن چیزی که لازم است را انجام خواهیم داد اما کارهای دیوانه کننده در برنامه نداریم. ما به خود اجازه نمی دهیم که نظرات عموم روی ما تاثیر گذار باشد و ما را هدایت کنند. ما با منطق و آرامش جلو می رویم، کاری که همیشه انجام داده ایم.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
فرید جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 21:42

تو این دنیای خرتوخر و نقل و انتقالات نجومی عجیب غریب، بیش تر از تیم حفظ اصالت تیم مهمه مطمئنم با وجود هوینس از خریدهای مسخره و نجومی خبری نیست، با همین بازیکن ها و حداکثر یک وینگر و هافبک دفاعی بومی تیم کامل میشه.

محمد جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 22:30

باید منطقی عمل کنیم ولی منطق این نیست که بریم بازیکنان سن بالایی نظیر مودریچ را بخریم منطق میگه باید به دنبال بازیکنان جوان وپرانگیزه باشیم

majid شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 00:37 http://Bayern.blogsky.com

خسیس ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد