وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رسمی؛ تیاگو آلکانتارا قراردادش را تا سال 2021 با بایرن مونیخ تمدید کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی تیم بایرن مونیخ قراردادش را تا سال 2021 با این تیم تمدید کرد.  

همانطور که پیش از این در طرفداری خواندید، بایرن مونیخ به دنبال تمدید قرارداد با تیاگو آلکانتارا بود که در نهایت این بازیکن قراردادش را تمدید کرد. آلکانتارا در خصوص قرارداد جدید با بایرن مونیخ می گوید:

“من و خانواده ام از حضور در مونیخ بسیار خوشحال هستیم. اینجا همه چیز مناسب است. من می خواهم در آینده جام های زیادی با بایرن مونیخ کسب کنم.
 

وقتی از بارسلونا به اینجا آمدی، فکر می کردی که برای مدت طولانی در اینجا باشی؟

“نه، چنین تصوری نداشتم. اما از کار کردن برای این باشگاه و برای این مردم بسیار خوشحال هستم. ما از حضور در مونیخ بسیار خوشحال هستیم. همه چیز بی نقص است.
 

از زمان حضورت در مونیخ، به طور مداوم قهرمانی در بوندس لیگا را تجربه کرده ای. آیا اکنون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هدف اصلی تو است؟

“100 درصد. هدف من، مانند سال های گذشته، قهرمانی با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپاست.  تا زمانی که موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شویم، اینجا را ترک نمی کنم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 21:27

کار بسیار درستی بود تمدید قرارداد تیاگو امیدوارم مثل امسال وبهتر از امسال بدرخشد همچنین بایرن باید به دنبال دو یاسه هافبک دیگه باشه مثل وراتی یا کیتا یا باکایکوف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد