وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: شکست دادن دورتموند دو از دسترس نیست؛ دلتنگ لام می شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن می گوید در صورتی که بتوانند بازی همیشگی خود را انجام دهند دوباره دورتموند را شکست خواهند داد. 

 

بازیکنان بایرن مونیخ برای جبران شکست در لیگ قهرمانان اروپا و رسیدن به فینال جام حذفی آلمان مصمم به نظر می رسند. دو تیم روز چهارشنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف هم خواهند رفت و آرین روبن در مصاحبه با Fcb tv درباره این بازی گفت:


یک بازی پرتنش خواهد بود. مطمئنم که ما بهترین بازی خود را انجام دهیم و بهترین تیم خود را در اختیار داشته باشیم می توانیم دوباره دورتموند را شکست دهیم. زمانی که بازی می کنم و زمانی که در تمرینات هستم با تمام وجود و توان حضور دارم. این شخصیت من است. استعداد یک طرف قضیه است و شما به ذهنیت صحیح هم نیاز دارید.

روبن همچنین درباره خداحافظی لام از فوتبال گفت:


ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم. من به خاطر بازنشستگی او ناراحتم چون ۸ سال با او بازی کردم و من دلم برای او تنگ می شود.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر1 چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 10:47

کاپیتان جات همیشه توی قلب ماست..
واقعا عزیزو دوست داشتنی هستی.

محمد چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 11:25

ناخدا لام یک بازیکن اعجوبه است ما بایرنیها نیز دلمون براش تنگ میشه زنده باد بایرن

مهدی چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 14:16

خدا کنه یکی رو بخرن که بتونه جای لام رو پر کنه. واکر که گزینه خوبیه کارواخال هم که بعید میدونم از رئال جدا بشه ولی اونم خوبه، ای کاش لام 20 سالش بود.

hosein002 چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 16:24

نمیتونم بایریرن رو بدون ستاره های مسنش تصور کنم
بدون ریبری.روبن,لام囧
کاپیتان اخه چرا این فصل؟تا وقتی زنده هستم دوست دارم.

هوادار جهانبخش پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 03:11 http://alirezajahanbakhsh18.blogfa.com

ماهم دلمون برای لام تنگ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد