وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزارش ویژه کیکر؛ بایرن دو ستاره بزرگ لیگ برتر انگلیس را می‌خواهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نشریه کیکر آلمان گزارش داد بایرن مونیخ بعد از یک فصل ناموفق در اروپا آماده می‌شود با خرید چند بازیکن بین‌المللی ترکیب خود را تقویت کند.  

این نشریه در گزارش امروز خود نوشت مدیران ارشد بایرن مونیخ در هفته‌های گذشته وضعیت الکسیس سانچز بهترین گل‌زن آرسنال و کایل واکر مدافع کناری تاتنهام و تیم ملی انگلیس را زیر نظر داشته‌اند. براساس این گزارش میشائیل رشکه مدیرفنی بایرن مونیخ هر دو بازی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس (سیتی - آرسنال و تاتنهام - چلسی) را از نزدیک تماشا کرده است.

منابع کیکر در باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده‌اند باتوجه به اینکه قرارداد الکسیس سانچز تا پایان سال آینده میلادی معتبر است و این بازیکن تمایل زیادی به تمدید این قرارداد نشان نداده، بایرن می‌تواند او را با رقمی حدود ۶۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد. سانچر در حال حاضر ۱۹ گل برای توپچی‌ها در لیگ برتر انگلیس زده است.

این نشریه آلمانی همچنین گزارش داده مسئولان بایرن مونیخ بعد از عملکرد نه چندان موفق جاشوا کیمیچ در پست دفاع راست تصمیم گرفته‌اند کایل واکر ۲۶ ساله را به عنوان جانشین فیلیپ لام به خدمت بگیرند. این بازیکن که ۲۱ بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داده تا سال ۲۰۲۱ با تاتنهام قرارداد دارد و بایرن برای جذب او باید رقمی در حدود ۱۸ میلیون یورو پرداخت کند.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 18:15

هردو گزینه های خوبی هستند سرعت واکر واقعا خوبه برای اضافه شدن به حمله وبازگشت به دفاع

ArR دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 18:51

احتمال اینکه این انگلیسیه بیاد کمه
چون انگلیسیه
اگه سانجز رو ۵۰ میلیون بگیریم واقعا عالیه

ArR دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 18:55

مدیر سایت نظرش چیه؟؟؟؟؟

محمد دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 19:39

نه بابا اینهمه آلمانی توانگلیس بازی میکنند حالا این نیاد سرعت خوبی داره ولی به غیر ازاین گزینه های دیگری نیزهست

Mehrangermany سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 00:28

اون دوستانی که میگن المان وینگر خوب نداره شاید تا حالا اسم رویس و دراکسلر و برانت و سرگی نبری رو نشنیدن شای بعضیاشون جوون باشن ولی در اینده فوق‌العاده با ارزشن در ضمن بنده نگفتم کل تیم المانی بشه منظورم این بود روحیه المانی وتعصب مانشافت نباید از تیم بره در مورد الکسی سانچز هم بیشتر از 45 میلیون نمیارزه با60 میلیون اوزیل خیلی با ارزشتره آلمانی هم هست

محمد سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 08:45

دراکسلر ورویس که قطعا نمیان برانت هم که هی خودش رابالا بالا میگیره یک بار میگه آره یک بار میگه نه ولی با گنبری موافقم بازیکن آینده داری هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد