وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رویس: می خواهیم قدرت مان را به بایرن مونیخ نشان دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان دورتموند می گوید که حالا پس از کسب پیروزی برابر گلادباخ اعتماد به نفس مهمی کسب کرده اند. 

 

مارکو رویس، وینگر 27 ساله ارزشمند دورتموند پس از پیروزی برابر گلادباخ بعد از چند هفته دشوار مصاحبه ای با وب سایت فدراسیون فوتبال آلمان انجام داد:

“بدون شک پیروزی برابر گلادباخ دشوار بود. پس از هفته ای فشرده و اتفاقات پس از آن، شکست تیمی خوب چون گلادباخ که در خانه اش بسیار خوب عمل کرده است سخت بود. به خصوص پس از این که عقب افتادیم، نشان دادیم که چه اندازه شخصیت و اعتماد را می توانیم به نمایش بگذاریم. از پیروزی در این بازی خوشحال هستیم زیرا هوفنهایم نیز امتیازاتی از دست داده است و ما واقعا می خواهیم تا به رده سوم برسیم. این پیروزی بسیار مهم بود.
 

رویس در ادامه در خصوص چگونگی رسیدن به رده سوم بوندس لیگا گفت:

“ خواهیم دید. ابتدا ما یک بازی دشوار در جام حذفی برابر بایرن مونیخ داریم و سپس دو بازی خانگی بزرگ برابر کلن و هوفنهایم را پیش رو خواهیم داشت. در صورت پیروزی در این بازی ها می توانیم به رده سوم برسیم. وضعیت آمادگی من؟ زمانی که مصدوم بودم، بسیار کار می کردم و برای بازگشت به آمادگی کامل به زمانی طولانی نیاز ندارم اگرچه مطمئنم که تاکنون بهترین عملکردم در این فصل را ارائه نداده ام. 90 دقیقه بازی برابر موناکو خسته کننده بود اما بازی برابر گلادباخ برایم مهم بود و خوشحالم که توانستم تا به برد تیمم برابر گلادباخ کمک کنم.
 

کاپیتان دورتموند در ادامه در خصوص بازی برابر بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان صحبت کرد:

“فرم ضعیف بایرن در این روزها؟ منظور شما از فرم ضعیف چیست؟ اگر از کیفیت بایرن مونیخ مطلع باشید، می دانید که کار برای تیم ما دشوار خواهد بود. با برد برابر گلادباخ، توانستیم تا اعتماد به نفس مناسبی کسب کنیم اما بازی برابر بایرن مونیخ متفاوت خواهد بود. ما می خواهیم تا قدرت هایمان را به بایرن مونیخ نشان دهیم و سپس هرچیزی ممکن خواهد بود. در بازی چند هفته پیش، آن ها مشخصا تیم برتر میدان بودند اما ما می دانیم که جام حذفی، داستان خاص خود را دارد. ما در دو سال پیش توانستیم در مرحله نیمه نهایی پیروز شویم. احتمال صعود هر یک از دو تیم به فینال برابر خواهد بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد