وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: هیچ انقلابی در راه نیست؛ هوملس به بازی با ماینتس می رسد اما بواتنگ و مارتینز غایب هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی می گوید بازیکنانش به خاطر بازی مقابل رئال مادرید اکنون اعتماد بنفس بالاتری کسب کرده اند. 

 

بایرن مونیخ پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا، روز شنبه از هفته سی ام بوندس لیگا میزبان ماینس خواهد بود. بایرن مونیخ در صورت کسب برتری در این دیدار می تواند خود را برای برپیایی جشن قهرمانی در هفته آینده آماده کند. آنچلوتی بعد از این بازی باید تیمش را برای بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل دورتموند آماده کند. کارلتو روز جمعه در کنفرانس خبری قبل از بازی با ماینس شرکت کرد و به سئوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد.

وضعیت بازیکنان و تیم:


هوملس وضعیت خوبی دارد و به بازی مقابل ماینس می رسد اما بواتنگ و مارتینز این بازی را از دست می دهند.

بازی مقابل ماینس:


فردا مقابل ماینس بهترین فرصت را برای نشان دادن یک عکس العمل در اختیار داریم. می خواهیم هر چه زودتر قهرمانی خود در بوندس لیگا را مسجل کنیم و پس از آن در فکر جام حذفی باشیم. اکنون تمام تمرکز ما روی بوندس لیگا و دی اف بی پوکال قرار گرفته است.

من در جریان تمرینات امروز هیجان زده شدم. تمامی بازیکنان در وضعیت مناسبی هستند و اکنون اعتماد بنفس بالاتر دارند.

نقل و انتقالات:


ما درباره بازیکنان جدید بعد از پایان فصل صحبت خواهیم کرد اما در هر صورت ما اینجا یک انقلاب نخواهیم داشت. لواندوفسکی به طور معمول مصدوم نمی شود و ما در ضمن مولر را هم داریم پس فکر نکنم نیازی به مهاجم جدید در تیم داشته باشیم. فصل آینده بدون شک تغییراتی در لیست بازیکنان خواهیم داشت اما تغییر تحول اساسی در کار نیست. در همین حال ما بازیکنانی مانند سانچز، کیمیش و کومان را در تیم داریم، بازیکنانی که این فصل فرصت کافی برای بازی به دست نیاوردند اما آینده باشگاه هستند.

بازی مقابل رئال مادرید:


در مجموع بازی نزدیکی را پشت سر گذاشتیم. ما به خاطر از دست دادن هوملس و لواندوفسکی در بازی رفت بدشناس بودیم و همچنین پنالتی از دست رفته ما و داوری در رقم خوردن نتیجه نهایی بازی تاثیر گذار بود. ما باید نتیجه بازی لیگ قهرمانان را قبول کنیم و اکنون باید با آنالیز بازی به اشتباهات خود پی ببریم. من قبل از شروع فصل گفتم که در لیگ قهرمانان نکات ریز سرنوشت بازی ها را تعیین می کنند و متاسفانه تمامی جزئیات تعیین کننده بازی ها بر ضد ما رقم خورد. من بعد از بازی مقابل رئال مادرید با بازیکنانم صحبت کردم و به آن ها گفتم که به آن ها افتخار می کنم و افتخار می کنم مربی چنین بازیکنانی هستم.

مصدومیت نویر:


اسون اولرایش نشان داده که دروازه بان خوبی است.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 23:58

این فصل که نشد ولی جناب کارلتو تیم را آماده کن که فصل بعد تمام رقبا را له کنیم ازجمله داوررا

Invincible Bayern شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 09:03

بایرن اقلا دوتا وینگر یه بازیکن وسط و یه دفاع راست تاپ میخاد... امیدوارم ایندفه یکم خرج کنن

Archnemati شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 15:03

بازیکنانی که بایرن احتیاج داره از نظر من اینا هستن
١.ذخیره مناسب نویر
٢.جانشین آلونسو که تمام قابلیت های یک هافبک دفایی رو داشته باشه
٣.دو وینگر خوب ( بنظرم الکسیس به جایی ریبری میتونه عالی باشه)
کیمیچ دفاع راست و کومان هم اگه بهش بازی برسه خوبه

Invincible Bayern شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 15:19

سانچز خوبه ولی بنظرم سنش زیاده. کومان شل بازی میکنه و تو این سن کمم زیاد مسدوم میشه. هنوز دارم تاسف میخورم بایرن بخاطر پنجاه میلیون یورو دیبروین رو نخرید.

Invincible Bayern شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 15:23

از بازیکنای اتلتیکو خوشم میاد چون هم سرعتی ان هم فیزیکی. سائول کاراسکو یا گریژمان بازیکنای عالی هستن. ولی بعید میدونم اتلتیکو راحت بازیکن بده

only bayern یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 00:04

این مرتیکه ایتالیایی و ازتیم باید بندازن بیروووون اون از گواردیولا اینم از این مرتیکه عوضی با ااون ابروهاش.... خون آلمانی از این تیم گرفته شده متاسفانه فقظ یورگن گلوب یا یواخیم لووی عزیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد