وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه ی شماره شانزده؛ پگاه: دوست دارم ویدال رو به قصد کشت بزنم.

مصاحبه اختصاصی وبلاگ کانون هواردان بایرن مونیخ در ایران؛ بلاخره بعد از مدت ها آمادگی در پشت صحنه، سری جدید از صندلی داغ بایرنی رو میزبان شما خواهیم بود. مهمان ویژه ی این هفته ی ما از بین مخاطبین قدیمی وبلاگ انتخاب شد، خانومی با سابقه ی زیاد در طرفداری بایرن مونیخ و مانشافت...

* مصاحبه های قبلی را در 
اینجا بخوانید.

 



 سلام، خودتو برامون معرفی کن.

به نام خدا.  پگاه هستم، متولد اسفند 1372، دانشجوی ترم هشت ریاضی کاربردیه دانشگاه خوارزمی.


از بایرنی شدنت بگو، چطور شد که طرفدار بایرن شدی؟

جام جهانی ۲۰۰۶ بود، اون موقع چیزی از فوتبال نمیدونستم، توو اخبار بالاک رو نشون داد، منم خوشم اومد ازشو بعد بازیه آلمانو آرژانتنو دیدم، به شدت طرفدار آلمان شده بودم، طوریکه به ایتالیا که باخت با اینکه چیزی از فوتبال سرم نمیشد گریه کردم بعد جام جهانی ام بازی های بایرن رو دیدم انگار که آلمانو توو بایرن میدیدم... همین شد که تا الان عاشق بایرنم.


اگر کسی بهت بگه از طرفداری بایرن و دیدن بازیهاش چی گیرت میاد... جوابشو چی میدی؟

من از دیدن بازی های بایرن عشق میکنم، چی بهتر از این که ۹۰ دقیقه تیمیو میبنم که تک تک بازیکناش، چه آلمانی چه غیر المانیش مهمن واسم.


بازیکن و سرمربی موردعلاقه ات؟

بازیکن که همه ی بازیکنای بایرن و المانو دوست دارم اما مانوئل نویر برام یه چیز دیگس، مربی ام که یواخیم لوو رو خیلی دوست دارم. ^_^


یه خاطره تلخ و یه خاطره شیرین از بایرن بگو ؟

خب.... خاطره ی شیرین بخوام بگم، قهرمانی بایرن بود سال 2013 که با یوپ هاینکس سه گانه هم بود اون خیلی شیرین بود خاطرش، شب قهرمانیش هم واقعا عالی بود.... خاطره تلخ هم که بازی بایرن و رئال بود همین پری شب که... اونجوری ناجوان مردانه باخت، با ناداوری.


بنظرت اگه مولر فوتبالیست نمیشد چیکاره میشدا؟

اگه مولر فوتبالیست نمیشد... (مکث میکند) باید شومن میشد.

-چرا؟

خدایی خیلی بامزس... (میخندید)


 با رفتن کدوم بازیکن از بایرن ناراحت شدی؟

با رفتن باستین خیلی ناراحت شدم.

-چرا؟

 دوست داشتم تا پایان بازیش توو بایرن بمونه.


خودت اگه یه روزی مدیرعامل بایرن میشدی چه اقداماتی انجام میدادی؟

نمیدونم اگه مدیر عامل بایرن بودم چیکار میکردم! سوال سواله سختیه... مسعود اوزیل رو میاوردم توو تیم، هرچی پول میخواست بهش میدادم و میاوردمش بایرن... رویس هم میاوردم.


دوست داری کدوم بازی بایرن رو از نزدیک تماشا کنی؟

هر کدوم از بازیاش باشه راضی ام. فقط بشه یه بازیشو ببینم... مثلا اگه بایرنو دورتموند برسند فینال لیگ قهرمانانو منم برم بازیو ببینم.... چی بهتر از این؟


 شما به عنوان یک بایرنی اگر در آینده بچه تون یه رئالی یا بارسایی دو آتیشه بشه چه حسی بهتون دست میده؟

مگه میتونه بایرنی نشه؟  تا به دنیا بیاد کل اتاقش باید عکس بایرن باشه و لباس بایرنو تنش کنم...


بهترین و بدترین بازی که از بایرن دیدی؟

بهترین بازی... ۴-۰ جلوی بارسلون سال 2013 یا پارسال که دو هیچ جلوی یوونتوسیا عقب بودیمو ۴-۲ بردیم.

بدترین بازی هم همون فینال کذایی جام حذفی که نمیخوام بگم چندتا از دورتموند خوردیم.


 اگر قرار بود یه روز رو با دوتا از بازیکن های بایرن میگذروندی کدوم بازیکن های بایرن رو انتخاب می کردی؟

مانویل نویر و فیلیپ لام. آرزومه فقط چند ساعت با اینا بگذرونم.


 کدوم پیراهن بایرن رو دوست داری و اگر خودت طراح لباس بایرن بودی چه طرحی رو انتخاب می کردی ؟

لباسه دوم بایرنو خیلی دوست دارم همون مشکیه، خودمم بودم همین طرح رو میزدم.


 بنظرت کدوم بازیکن بایرن میتونست بازیگر موفقی هم بشه؟

بنظرم متس هوملز میتونست بازیگر موفقی باشه

چرا اونوقت؟

چون هم خیلی خوشگله هم خیلی خوشتیپه، شبیه بازیگراس... (میخندد)


 اسم هایی میگم شما با یک کلمه جواب بده.

·       اولیور کان: اسطوره ی دروازبانم.


·       آلیانتس آرنا: خـــونه ی امنِ بایــــرنم.


·       آلمان: وطن دومم.


·       کریستین رونالدو: ازش متنفرم... همین.


·       فیلیپ لام: کاپیتان محبــــــوبم... (مکث میکند) بعد از بالاک.


 سوال نفر قبلی از شما. تا حالا شده دوست داشته باشی یکی از بازیکن های بایرن رو بزنی؟ اگه شده کدوم بازیکن؟

اره. دوست دارم به قصد کشت ویدال رو بزنم.


 سوال شما از نفر بعدی.

سوالم از نفر بعدی... دوست داری هزینه ی زیادی بشه، مسی و رونادو به بایرن آورده شن؟


نظرتون درباره صندلی داغ؟

صندلی داغ خیلی خوبه، فقط یکم سوالاش سخته... (با خنده) امیدوارم که بتونه ادامه پیدا کنه و همه شرکت کنن.


ناگفته ای اگه داری بیان کن

بایرنی باشید اگر یه وقتایی تیممون  یا بازکنی توی اوج نبود ایمانتون رو از دست ندید، بایرنی بمونید بایرنی بمونید، با تشکر خدانگهدار.

 

 


طراحان سوال ها: امیرعباس آسیابان طاهری، محمد روحی پور، امیر علی طاهری، امید کولانجی.
تهیه و تنظیم سوالات مصاحبه: سام غمخوار.
محاصبه کننده و نویسنده: حامد.
** با تشکر از همه ی عزیزانی که ما را در اولین مصاحبه از سری جدید صندلی داغ همراهی کردند.

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 18:40

من یک طرفدار قدیمی بایرن هستم(از سال 99 همون فینال کذایی) ولی پیشتر از اون طرفدار دو آتیشه تیم ملی آلمان هستم(سال 94). تلخترین خاطره هم از فوتبال نیمه نهایی سال 2006 بود تا هفته ها تو کما بودم. بهترین خاطره هم بازی 7-1 مقابل برزیل بود.

it's _baharXo پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 19:20

یکی از فانتزیام اینه که بازیکنای بارسا و بایرن را باهم میکس کنن اسم تیمم بزارن بایرنلونا خیلی مسخرس میدونم ولی خیلی بم حال میداد

شاهین پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 19:26

بسار عالی بود.موفق باشید

محسن.اشتایگر جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 07:53

بسیارعالی بود ولی بعد بعد کتک زدن ویدال میرفتم سراغ داور

MEHDI ZAHERI جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 10:26

[:BAYERN AZ 1999
GERMANY AZ 2002 WORLD CUP

علی جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 19:02

سلام کی بامن مصاحبه میکنید بالای2سال توی این سایتم....عاشق تیم ملی المان هستم وتیم بایرن مونیخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد