وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: نیازی به استفاده بیشتر از تکنولوژی در فوتبال نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی هوینس می گوید استفاده داوران از تصاویر ویدویی برای تصمیم گیری درباره خطاها، به فوتبال ضربه می زند. 

 

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ با وجود ضربه دیدن از داوری مقابل رئال مادید ورود تکنولوژی به فوتبال را ضروری نمی داند. هوینس در مصاحبه با Ran درباره داغ تر شدن بحث ها پیرامون استفاده از تصاویر ویدویی برای کمک به داوران گفت:


نمی دانم که آیا تمامی مشکلات با تصاویر ویدویی حل می شوند یا نه. استفاده از تصاویر آهسته برای تصمیم گیری درباره آفساید و خطاها فوتبال را تغییر می دهد و فکر نمی کنم این به نفع فوتبال باشد.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 17:42

نه حق خوری ومافیایی گری خوبه بسه آقا هوینس یه کاری برای تیم بکن

علیرضا حیدریان جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 01:30

بی بخار تر از مدیران بایرن ندیدم. اگر حق یک تیم ایتالیایی اینطور دزدیده می شد دنیا را سر یوفا خراب می کردند واقعا متاسفم. حق ماست که هر سال اسپانیایی ها با ناداوری صعود کنند و به ما بخندند.

محسن آلمانی جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 11:51

منظورش اینه مافیا بخواد تیمی بالا ببره می بره این سیستم بیاد این اسپانیا یی ها دنبال روش دیگه می رن این گاوبازها زمانی سر و کلشون توی فوتبال پیدا شده همه چی رو خراب کردن مثل داعش هستن دست کمی از داعش ندارن داعش که برای دنیا تهدیده اینا هم می خوان فوتبال دنیا رو نابود کنن

مهدی شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 11:56

سلام به همه دوستان
من یکی از طرفداران پر و پاقرص بایرن مونیخ هستم. حقیقتش فاجعه داوری بازی رئال بایرن در بازی برگشت که منجر به حذف ناعادلانه بایرن شد خیلی بنده رو متاثر کرد. از این رو کمپینی علیه یوفا رو راه انداختم برای تغییر این امر و برگزاری مجدد بازی. هرچند برگزاری دوباره این بازی محاله ولی حرکتیست نمادین که ما طرفداران بایرن صدامون رو به گوش یوفا برسونیم تا بلکه کمی از حمایت های همه جانبه ش از تیم های اسپانیایی به ویژه رئال کم کنه.
ایمیل زدم تا آدرس لینکی که باید دوستان این سایت دنبال کنند و موضوع رو حمایت کنند رو در اختیارتون بگذارم تا به بقیه طرفداران هم معرفی کنید.


https://www.change.org/p/uefa-the-union-of-european-football-associations-yes-to-holding-again-football-match-between-real-madrid-bayern-munich-save-the-justice?recruiter=710373239&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد