وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: تکنولوژی هر چه زودتر باید وارد فوتبال شود؛ انتظار نداشتم مقابل رئال مادرید بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داوری پر بحث ویکتور کاسای در دیدار تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ باعث شد تا بسیاری از نیاز ورود تکنولوژی برای کمک به داوران صحبت کنند. 

 

تیم داوری مجارستان در بازی برگشت تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ عملکرد بسیار ضعیفی داشت و اشتباهات آن ها در رقم خوردن نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت.

هوملس در مصاحبه با سایت فدارسیون فوتبال آلمان درباره بازی مقابل رئال مادرید گفت:


بدون شک ما به خاطر این نتیجه ناامید و ناراحت هستیم اما در عین حال به عملکرد تیم افتخار می کنیم. ما با تمام توان بازی کردیم و هر آنچه می توانستیم در زمین بازی انجام دادیم. ما خیلی نزدیک بودیم و زمانی که بازی ۲-۱ به نفع ما بود کل ورزشگاه و تیم رئال مادرید عصبی شده بود. می توانستیم کار را تمام کنیم و تقریبا آن را انجام داده بودیم.

زمانی که به رختکن می روید و گل های دوم و سوم رئال را می بینید متوجه می شوید که داور بازی بسیار بدی را پشت سر گذاشته است.

در ماه ها اخیر بحث استفاده از ویدیو چک در فوتبال مطرح شده و فیفا در چند رقابت از این شیوه برای کمک به داوران بهره برده است. هوملس معتقد است که در آینده این شیوه می تواند کمک زیادی به داوران بکند.


من همیشه موافق ورود تکنولوژی بوده ام. برای چندین سال من همیشه این را گفته ام چون به نظرم چنین تصمیم گیری هایی با دقت گرفته می شوند. من هیجان زده ام که بتوانم ببینم بازی ما مقابل رئال مادرید در صورت حضور این تکنولوژی بعد از دقایق ۱۱۰ و ۱۱۵ چگونه دنبال می شد.

هوملس با وجود مصدومیت ۱۲۰ دقیقه مقابل رئال مادرید بازی کرد و امیدوار است به خاطر این موضوع آسیب جدی ندیده باشد و بتواند مقابل دورتموند در بازی نیمه نهایی جام حذفی آلمان به میدان برود.


ما ساعت های زیادی برای رسیدن به این بازی تحت درمان و انجام تمرینات خاص بودم و حتی در خانه هم روش های درمانی خاص را پیاده می کردم. صادقانه بگویم فکر نمی کردم این روش ها جواب بدهند خصوصا بعد از آنکه روز شنبه پای من بعد از فشاری کوچک در تمرینات دوباره ورم کرد اما روز یکشنبه دوباره حس خوبی داشتم.

من در طول بازی فقط کمی احساس درد می کردم. من و بواتنگ فقط سعی می کردیم مشکلات جسمی را نادیده بگیرم و این کار را خوب انجام دادیم. من انتظار هیچ عواقبی را ندارم اما نمی دانم وضعیت مچ پایم بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی کردن چگونه خواهد بود.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
archnemati پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 17:04

دم هوملس و بواتنگ گرم واقعا از جون مایه گذاشتن و با غیرت بازی کردن

محسن.اشتایگر جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 07:59

دم هوملس گرم واقعا باغیرت بازی کرد اون عکسش که روزمین افتاده وکنارسرش بطری اب هست خیلی منو تحت تاثیر قرارداد بعداز کان وبالاک واشتایگر ونبال به الگوی فوتبالی برای خودم بودم الان پیداش کردم هوملی خواهشا اون عکسو بزارین تو وبلاگ دانلودکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد