وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن و نیاز به یک انقلاب تابستانی

اگرچه بسیاری معتقدند اشتباهات داوری نیز در حذف دیشب بایرن برابر رئال مادرید تاثیر داشت، اما عوامل دیگر نیز نقش مهمی داشتند.  ​​​​​​​

طی 4 فصل اخیر بایرن مونیخ نمایش موفقی برابر نمایندگان اسپانیایی نداشته اند و 2 بار برابر رئال، یک بار برابر اتلتیکو و 1 بار نیز مقابل بارسا حذف شده اند. 

دیشب بایرن با میانگین بالای 30 سال، مسن ترین ترکیب خود در تاریخ لیگ قهرمانان را روانه بازی کرد و علیرغم بروز اشتباهات داوری، در 30 دقیقه وقت اضافی تیمی بدون انرژی و خسته نشان داد. 

ستارگانی مانند فیلیپ لام، آلونسو، ریبری و حتی روبن به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک شده اند و این سبک بازی باواریایی ها سالهاست برای رقبا شناخته شده است. 

همچنین دیگر مشکل بزرگ بایرن طی این سالها، نیمکت ضعیف این تیم در بازی های بزرگ است. معمولا زمانیکه با توجه به پایان فصل بازیکنی از ترکیب ثابت این تیم مصدوم می شود، جایگزین مناسبی روی ترکیب وجود ندارد و جوانانی مانند کومان، سانچس و داگلاس کاستا نیز در بازی های بزرگ نمایشی در خور نماینده اول فوتبال آلمان ارائه نداه اند. 

کارلتو تجربه ایجاد انقلابی بزرگ در میلان را در کارنامه دارد و موفق شد این تیم را تبدیل به یکی از قطب های اصلی فوتبال ارپا کند. باید دید آیا او می تواند چنین اتفاقی را در بایرن نیز پیاده کند؟

منبع

نظرات 17 + ارسال نظر
msaeid چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 23:13

veratti
grizman
carassco
بهترین گزینه ها هستند ..........
بایرن باید دست از این خسیس بازیاش برداره ........
رئال هم تقریبا با هازارد قطعی شده .........

Just bayern پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 00:23

من یه چی میگم امیدوارم به نظرتون منطقی باشه.بایرن با روبن و ریبری سه بار رفت فینال.۲۰۱۰و ۲۰۱۲و ۲۰۱۳.دیگه سبک و تاکتیک و تکنیک روبن و ریبری واسه تیمایه بزرگ شناخته شدس.دیگه میدونن چجوری جلویه حرکت در عرضه روبن رو بگیرن.دیگه بلدن چجوری ریبری رو مهار کنن.دیگه با روبری نمیتونیم نتیجه بگیریم.دو تا وینگر میخوایم که جوون و تازه مطرح شده باشن.مثه کاراسکو یا دیبالا یا همچین کسایی.بایرن باید اون دورانو فراموش کنه که روبن و ریبری رو با کمترین مقدار ممکن خرید.الان واسه گرفتنه وینگر هایه خوب باید پول خرج کرد.باشگاه پول زیاد داره ولی نمیدونم چرا دلش نماد خرج کنه.جایه آلونسو هم وراتی باید بیاد.تیم خیلی پیر شده بازیکنایه مطرح و جوون میخواد.امیدوارم آنچلوتی بتونه باشگاه رو متقاعد کنه که واسه فصله بعد پول خرج کنه ولی حتما میکنه.کارلتو تو هر تیمی که رفته تیمو وادار کرده که بازیکنایه خوب بگیرن حالا با هر قیمتی چه تو میلان چه تو رئال.باید تو بایرنم بتونه مسئولا رو متقاعد کنه.

بهمن پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 00:34

هوینس دهن سرویس پول خرج کن نیس
میخاد بره برنات دو.تا مثل اونو بگیره ک با اونا نهایتش بشه بندسلیگا گرفت

مشکل پول خرج نکردنه بایرنه الان این فصل بازیکن خیییییییییلی زیاده هیچ وقت یادم نمیاد انقدر بازیکن خوب بشه توی نقل و انتقالات وجود داشته باشه

دیبالا سانچز امباپه گریزمان کاراسکو و ......
بایرن باید سر کیسه رو شل کنه ولی اون هوینس خسیس اصلا اهل اینکارا نیس فکر میکنه هنوز توی دهه هفتاد میلادی هستیم

باقر پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 00:56

به احتمال زیاد تابستان بایرن صد در صد بازیکن بزرگ میگیرد
من شک ندارم آنجلوتی مسؤلان باشگاه مجبور به این کار میکنند.
چقدر دوست دارم وراتی .دیبالا بیان بایرن

seedosi پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 01:43

روبن و هوملز بهترین بازیکنای زمین بودن بایرن باید بازیکن خوب بخره ولی به جرات میتونم بگم هیچ بازیکنی در سطح روبن نیست دیشب رو جفت گلهایی که بایرن زد روبن تاثیر مستقیم داشت هیچ بازیکنی مثل روبن رعالو ازار نداد خیلی ناراحت شدم یه سری از دوستان ناراحتم بودن حق داشتن ولی خدایی ویدال از جون مایه گزاشت حقش نبود این همه فحش بهش بدیم واقعا دلم برای روبن و هوملز و لام و لواندوفسکی از همه بیشتر سوخت چون واقعا عالی بودن -الونسو و تیاگو و ریبری و مولر حکم مهره سوخترو هم نداشتن حرکاتشون بیشتر به نفع رعال بود

مهدی پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 02:07

خدایی ویدال تقصیر نداشت. زنده باد بایرن افتخار میکنم طرفدار بایرن مونیخ هستم.

مهدی پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 02:27

به نظرم باید از کومان و کاستا و سانچز بیشتر استفاده کنند هر چند که نظر دوستان رو قبول دارم وراتی و دیبالا خیلی خوب هستن البته دوستان کیمیش واقعا عالیه اول فصل عالی بود چون فیکس بود کومان به نظر من فصل از ستاره های بایرنه کاستا بدبخت هم خیلی مصدوم میشه در باره ی سانچز هم نمیدونم چی بگم یه بار عالیه یه بار هم اشتباهاش زیاده که فکر کنم چند تا بازی فیکس بازی کنه حله. ولی من که هیچ وقت روبن و ریبری فراموش نمیکنم. زنده باد بایرن

مهدی پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 02:39

اینم ترکیب احتمالی من برای فصل اینده البته روبن و ریبری تا دو فصل دیگه عالین اما این ترکیب رو بدون روبری چیدم.

لواندوسکی

کومان. دیبالا یا مولر. کاستا یا کاراسکو


تیاگو
ویدال. سانچز یا وراتی
کیمیش. الابا
هوملس. بواتنگ.

نویر

ahmad پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 02:40

مولر محشر بود. تاثیرش به وضوح دیده شد و عمق ریال رو سوراخ کرده بود.
ذخیرهامون بی انگیزه بودن و این بزرگترین ضعف انجلوتیه نه فقظ در بایرن بلکه همیشه اینطور بوده.

بحث فروش شرت و جوراب رونالدو و مسیه.مسی که حذف بود نمی تونستن رونالدو روهم حذف کنن. کمکی که اون آفساید رو از لوا گرفت چظور آفساید رونالدو روندید؟
توپ ظلا که شده عروسک این دوتا و حالا فینال و نیمه نهایی لیگ قهرمانان.

مطمنم مطمنم بعد از گل دوم بایرن صحبتی با تبم داوری شد که خراب کنن و بازی رو در بیارن. ریال بکل باحته بود و بایرن حس بردن داشت هممون اینو لمس کردیم ولی مارو ده نفره کردن. باز هم ما حس بردن داشتیم تا این دیدن داره میره واسه پنالتی و نویر اونجاست و گل و آفساید شرم اور رو بوجود اوردن.

دلم خیلی پره کاش با 6 گل می باختیم ولی اینطور سرمونو نمی بریدن.

محمدرضا از 1996عاشق المان بایرن تا ابد پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 02:42

در خوب بودن وراتی شکی نیس ولی زیاد مصدوم میشه .

بهمن پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 03:06

اقا درباره چی حرف میزنین؟؟؟

مگه پاریس تاحالا بازیکن فروخته ک این دومیش باشه؟؟؟

پاریس انقدر پول میده ب بازیکناش ک جایی نمیرن

الان مهمترین پستی ک بایرن احتیاج ااره بازیکن بخره وینگره

روبن و ریبری فوق العاده هستن و روز خداحافظیشون اشکم درمیاد مخصوصا برای روبن ولی واسه فصل بعد باید تیم رو جوون کرد

کاشکی روبن باز هم جوون میشد

محمد پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 08:57

امیدوارم این آقای هوینس سرکیسه را شل کنه وفصل بعد بازیکنان خوبی نظیر کاراسکورا بخره امیدوارم کاستا نیز دوباره مثل نیم فصل اول سال قبل بشه واگه نشد بهتر بفروشنش به یووه

Behrad پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 11:42

چه دل خوشی دارید شما ها کاراسکو دیبالا...... از این خبرا نیست منتظر بازیکنای فوق چرت عمو هوینس باشید،حرومزاده

مسعود پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 11:44

من از سال 1999 طرفدار بایرن هستم... تو این سالها همیشه بایرن از آکادمی قوی برخوردار بوده و بازیکنانی مثل لام، شوانی، کروس، مولر، بادشتوبر، هوملس و ... از محصولاتش بودن اما چند سالیه مدیران و مربیان چشمشون رو روی این آکادمی بستن، و از سال 2010 هیچ بازیکنی از آکادمی نتونسته به تیم اصلی راه پیدا کنه و اگر هم مورد توجه قرار گرفتن تنها برای چند بازی پیش فصل و تورمنت های دوستانه بوده و نه بازی های مهم لیگ و اروپایی! جیانلوکا گائودینو چرا بعد از چند بازی ابتدایی در فصل پیش دیگه نباید ازش استفاده بشه؟؟
بنظر شما چرا آسنسیو به بایرن گل میزنه؟ چرا واسکز تبدیل به ستاره در رئال شده؟؟

در این فصل آنچلوتی چشمش رو روی بازکنان جوان بایرن بست، کیمیچ، کومان و کاستا فصل پیش خیلی خوب بودن اما این فصل کاملا نیمکت نشین شدن حتی در بازیهای ساده لیگ... سانچز هم که با سلام و صلوات با رقم 35میلیون یورو به بایرن اومد در خیلی از باریها ازش استفاده نمیشه و بعضی وقتها حتی جزء 18 نفر نیست!!!

یادمون نره تیم هاینکس که قهرمان اروپا شد در زمان فنخال شکل گرفت، حضور مولر، روبن، کروس، آلابا، بادشتوبر، بواتنگ و اوج گیری لام و شوانی و ریبری که همگی حاصل یک تفکر جوان گرایی در بایرن با تکیه بر آکادمی در کنار جذب چند ستاره جوان بودند نه صرفا ولخرجی کردن...

محمد پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 13:52

چراشما همش میگید آکادمی،آکادمی ما این سه چهارسال خوب کارنکرده قبول ولی اگه ما بازبخواهیم راهش بندازیم چند سالی طول میکشه پس بنابراین نیاز به خرج کردن داریم وباید پول خوبی برای جذب بازیکن درجه یک کناربگذاریم.

غریبه ی اشنا پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 20:52

خروجی: رافینیا - کومان-کاستا-ریبری (به چین)
مبلغ به دست آمده: 80 میلیونی یورو
ورودی: کایل واکر (دفاع راست تاتنهام) - آلکسیس _ گریزمان یا کاراسکو(ترجیحا کاراسکو)
مبلغ خرج شده : 100-150 میلیون یورو

ترکیب فصل بعد : گزینه اول_سیستم 4-4-2
نویر
آلابا-هوملز-بواتنگ-کایل واکر
تیاگو - ویدال
آلکسیس کاراسکو(روبن)
لوا - مولر(ss)
ذخیره : کیمیچ - سانچز - رودی- زوله - مارتینز - برنات - فروخل(دربازه بان 17 ساله ذخیره)-روبن

ترکیب دوم و پیشنهادی : 4-3-3

نویر
آلابا _هوملز_بواتنگ_کایل واکر
مارتینز
تیاگو مولر(ویدال)
آلکسیس کاراسکو(روبن)
لوا

پ.ن: با خرید آلکسیس نیازی به خرید مهاجم بک آپ نداریم. در کل هم بیشتر زا 30 تا خرج نمی کنیم.

بهنام جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 02:40

بایرن باید وایزر برای دفاع گوشه بخره.کومان دائمی کنه ولی بلافاصله با 60 میلیون به سیتی بفروشه.کاستا رو هم با 50 میلیون بفروشه.در عوض دنبال کاراسکو و برانت بره.میشه قسطی هم این بازیکنان خرید.مخصوصا کاراسکو که مبلغش بالای.نمونه این بازیکنان با این قیمت هیگواین و بیل بودن که در چند قسط پول پرداخت شد.به کیمیش و سانچز هم باید اعتماد بیشتری بشه در هافبک چون انصافا آلنسو خیلی داغون بود و فکر میکنم فصل دیگه میتونن از آلنسو امسال بهتر بازی کنن(آلنسو امسال فصل آخرش خداروشکر).

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد