وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: باید گل اول را به ثمر برسانیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن در مورد دیدار حساس فردا شب تیمش برابر رئال مادرید صحبت کرد.​​​​​​​  

ژرمن ها بازی رفت را 1-2 در خانه باخته اند و کار سختی برای صعود در برنابئو دارند. 

شکست در بازی رفت: "در آن دیدار ما تنها 60 دقیقه بازی را کنترل کردیم اما حالا باید در تمام 90 دقیقه بی اشتباه، باکیفیت و شجاع باشیم. 

بازی رفت شرایط ما را دشوار کرده است و اگرچه شانس ما کاهش یافته است، اما برای صعود باید یک بازی بسیار خوب ارائه دهیم." 

استقبال احتمالی هواداران: "من خاطرات بسیار خوب و فراموش نشدنی اینجا دارم که برایم بسیار ارزشمند است. من نمی دانم برخورد آنها چگونه خواهد بود." 

شرایط مصدومان: "او دیروز به طور کامل در تمرینات حضور پیدا کرد. هوملس و بواتنگ نیز به طور اختصاصی تمرین کرده اند و ما تلاش می کنیم آنها به بازی برسند. لواندوفسکی قطعا در این دیدار حاضر خواهد بود." 

ترکیب احتمالی رئال: "زیدان بازیکن جانشین زیادی برای گرت بیل دارد. ایسکو بازی بسیار خوبی در روز شنبه ارائه داد و وازکز نیز همیشه خوب بازی می کند. همچنین خامس دیگر گزینه آنهاست." 

نتیجه احتمالی: "برد 0-2، 1-3 یا 2-3 می تواند خوب باشد اما ما به نتیجه فکر نمی کنیم و تنها روی سبک بازی خود تمرکز داریم زیرا نتیجه نامعلوم است. آنها کیفیت هجومی خطرناکی دارند که این بسیار خطرناک است. بسیار مهم است که ما بتوانیم گل اول را به ثمر برسانیم. البته در نهایت ما به 2 گل نیاز داریم." 

ضربات سر احتمالی راموس: "ما تمام سال روی ضربات ایستگاهی کار می کنیم و تا به حال تنها یک گل روی این ضربات دریافت کرده ایم و از کرنر هم گلی دریافت نکرده ایم. اما می دانیم که راموس بسیار خطرناک است."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 00:17

فقط بجنگید مونیخی ها طرفداران پشت سر شما هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد