وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: در مادرید با تمام وجود بازی خواهیم کرد؛ تمامی بازیکنان به هم اعتماد داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن می گوید در بازی برگشت مقابل رئال مادرید باید بهتر از بازی رفت کار کنند. 

 

روز سه شنبه و در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف هم خواهند رفت. آرین روبن می گوید در صورت نرسیدن متس هوملس و جروم بواتنگ به این بازی دیگر بازیکنان تیم می توانند جای این دو بازیکن را پر کنند.

روبن در مصاحبه با تی زد درباره بازی برگشت با رئال مادرید و شرایط تیم گفت:


در مادرید اولین موقعیت ما باید به گل تبدیل شود. مصدومیت ها برای ما یک بهانه نخواهند بود، من همیشه به تمامی بازیکنان اعتقاد داشته ام. ما به هم اعتقاد داریم، و این مهم ترین چیز است. مهم نیست که چه کسی در زمین خواهد بود، مهم این است که ما یک تیم خوب خواهیم داشت. تبدیل کردن اولین موقعیت به گل برای ما بسیار مهم خواهد بود. ما نباید نسبت به بازی رفت ضعیف تر کار کنیم. به خوبی خود را برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید آماده کرده ایم، ما در مادرید بازی همیشگی خودمان را انجام می دهیم. در بازی برگشت زمانی که هنوز ۱۱ نفره بودیم تیم برتر میدان بودیم ولی بعد از اخراج نتوانستیم خوب دفاع کنیم و ۲-۱ بازی را واگذار کردیم.. بازی رفت نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و اگر ضربه پنالتی گل می شد ما ۲-۰ به رختکن می رفتیم.

تمام کسانی که اینجا حضور دارند اعم از دکترها، بدنسازها، بازیکنان و کادر فنی برای موفقیت در این بازی تلاش خواهیم کرد.

رسانه های آلمان درباره وضعیت هوملس و بواتنگ اخبار متفاوتی منشتر کرده اند. بسیاری از رسانه ها شانس این دو بازیکن را بسیار اندک دانسته اند اما باشگاه بایرن مونیخ از وضعیت مناسب این دو بازیکن و آغاز تمرینات انفرادی خبر داده است.

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
عقاب سفید دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 09:29

بازی 3بر2به سود بایرن تمتم میشه.

Milad دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 09:41

بیست و پنج شیش ساله طرفداره بایرنم با شکستاش گریه کردمو بی خوابی کشیدم و با بردهاش کیف کردمو خوشحالی و تا آخر عمرم چیزی تغییر نمیکنه. جدا از هر نتیجه ای که بدست بیاد عاشق این تیمم و پشت کادر فنی. به بازی کاملا امیدوارم نتیجه کاملا قابل جبرانه البته به لطف نمایش نویر تو بازی رفت و اینکه آماده سازی روحی و انسجام ذهنی تو این بازی مهمترین فاکتوره باید با آرامش و به دور از احساس بازی کنیم باید تمام غیرتمونو رو این بازی بزاریم و به داشته هامون فکر کنیم نه نداشته هامون. باید تو دفاع هوشیار باشیم و با دوندگی و پرس شدید وسط زمینو بگیریم. حضور لوا و سرگرم شدن دفاع رئال به اون باعث آزادی عمل بیشتر وینگرها و خلق موقعیت های بیشتر میشه هرچند نفوذ از جناحین نباید تنها تاکتیکمون باشه و کارلتو باید نشون بده چی تو چنته داره. زدن گل اول مخصوصا توسط لوا باعث بهم ریخته گی تیم رئال میشه و خیلی خیلی مهمه. و حتی اگه برعکسش اتفاق بیافته و گل اولو ما بخوریم به هیچ وجه نباید تمرکز و انسجام رو از دست بدیم. در هر صورت فوتبال بازی لحظه هاست و هنوز 90 دقیقه وقت داریم. هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و هممون بارها و بارها بازی هایی رو دیدیم که چطوری تو چند دقیقه ورق واسه یه تیم برگشته. بدون اتکا به فاکتور شانس و با تمرکز بالا و با همین دفاع ناقصمون میتونیم رئالو حذف کنیم. به اون پستی فکر کنین که ادمین گذاشته و میگه دوس دارین تو قرعه کشی نیمه نهایی بایرن به کی بخوره

Rumpelstiltskin دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 09:42

عقاب جان خیالت راحت 4-0 می بازیم

germany1974 دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 10:31

پس از 20 سال طرفداری از تیم بایرن مونیخ این رو خوب می دونم که این تیم تا پایان تلاشش خودش رو میکنه و همین برام بسته .
تو هیچ میدانی نمی تونی ببینی که آلمانی از پیش بازنده باشه حتی در بدترین و سخت ترین شرایط.
با یردات خوشحال شدم و با باختات گریه کردم و فردا شب هم برای هر دو آماده ام.

جواد دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 12:43

لطفا اونایی که دم از باخت میزنن پیام ندن

شاهین دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 12:58

تمام کلیپ های بایرن که گل میخوره در اواخر فصل لیگ قهرمانان رو دیدم .خواستم بگم که تو اکثر گلایی که خوردیم نام بواتنگ و سوتی هاش دیده میشه.

schweiny دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 13:59

فکر کنم شما به خاطر رنگ پوست بواتنگ انقدر بدت میاد ازش وگرنه تو خوب بودنش که شکی نیس تو همون بازیایی که سشوتی داده خیلی از موقعیتای حریفم خنثی کرده

شاهین دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 14:13

چکار به رنگ پوستش دارم شواینی جان .بخدا هرکی میخواد سر بایرن با من کل کل کنه درباره سوتی بواتنگ میگه مخصوصا لایی که از مسی خورد.این شده سوژه همه مخالفای تیم بایرن

امیر1 دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 14:28

با حضور لوا و هوملس تیم منتخب جهانم بیاد جلو بایرن کم میاره...
برد مال ماست..از خط دفاع انتظار بیشتری داریم..

mh13 دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 14:44

دلیل نمیشه چون بواتنگ یه بار از مسی دریبل خورده ما آنقدر سرزنشش کنیم
مسی بره همون سر توپی رو جمع کنه که ریبری بهش زد پخش زمین شد
رونالدو هم که هر چقدر جلو بایرن گل زده برو بس تو تیم ملی از خجالتش در اومدن
همین بس که سر جمع 3 بار مسی رو از جام جهانی حذف کردن

schweiny دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 17:40

دقیقا حق با mh13 است تو همون بازی با بارسا یه دروازه خالی رو از جلو پای مسی زد بیرون اگه یادتون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد