وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چیچاریتو: هواداران رئال مادرید و بایرن مونیخ هر دو به صعود امیدوارند و این جادوی لیگ قهرمانان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم سابق رئال از دیدار اروپایی برابر بایرن می گوید. 

 

چهارشنبه شب بود که از چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دور رفت، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنای مونیخ از ساعت 23:15 به مصاف هم رفتند و رئال مادرید موفق شد در آلیانز آرنا به  پیروزی برسد.

در همین مورد خاویر هرناندز در مورد دیدار برگشت دو تیم به Onda Cero گفت:

“در فوتبال هرچیزی ممکن است و وقتی شما از دو تیم همانند بایرن مونیخ و رئال مادرید صحبت می کنید، این شانس بیشتر می شود. هواداران رئال مادرید و بایرن مونیخ هر دو به صعود امیدوارند و این جادوی لیگ قهرمانان است.
 

وی همچنین در مورد تقابل رونالدو و لواندوفسکی می گوید:

“وقتی حرف از چنین بازیکنانی در این سطح می شود، یعنی اینکه آن ها می توانند در هر سیستمی بازی کنند، مثل کاری که من و بنزما هم انجام می دادیم. این توانایی بهترین بازیکنان است که می توانند با شرایط خود را وقف دهند.
 

و اما دوران حضور در مادرید:

“من هم مانند دیگر بازیکنان نمی خواستم یک نیمکت نشین باشم اما همیشه جانم را برای پیراهنی که می پوشم، می دهم. اما این طبیعیست و تنها 11 بازیکن به میدان می روند. من جایی را ترک کردم که برای ان تلاش کردم و با چیزهای خوب بیشتری به نسبت چیزهای منفی از آن تیم جدا شدم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد