وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت لوا، وضعیت مبهم هوملس و بواتنگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره ی لهستانی بایرن در تمرینات امروز تیمش شرکت کرد تا امید باواریی ها برای حضور بهترین گلزنشان در دیدار مهم برابر رئال افزایش یابد.  

روبرت لواندوفسکی در دیدار برابر دورتموند آسیب دید و دیدار حساس برابر رئال در مونیخ را از دست داد.

اما این مهاجم در تمرینات امروز تیمش که بخش اعظم آن را بازیکنان جوان تشکیل می دادند شرکت نمود:"بسیار خوشحال هستم. از اینکع توانستم تمرین کنم بسیار راضی و خشنودم. همه چیز خوب است."

دو مصدم دیگر بایرن یعنی هوملس و بواتنگ هم بصورت انفرادی مشغول دویدن هستند و باید دید شرایط آن ها برای بازی با رئال چگونه خواهد بود.

ضمن اینکه از مادرید نیز خبر می رسد علاوه بر پپه و واران، گرت بیل نیز احتملا دیدار برابر بایرن را از دست می دهد.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
بهروز دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 07:03

من فقط همین دلخوشی را دارم که بایرن قهرمان بشه. لطفا لوا عزیزم گل بزن و همچنین هوملز جان به بازی برس که دفاع بایرن عالی بشه. دمتون گرم واسه همه چی افتخار میکنم که بیش از ۱۵ سال طرفدار بایرنم. زنده باید بایرن، زنده باد ورتموند وزنده باد تیم ملی آلمان و همچنین زنده باد کل طرفداران تیمهای آلمانی چه در آلمان وچهدر سایر کشورها مثل ایران..
امیدوارم بتونید ۲-۰ یا ۳-۱ نهایتش کار را تمام کنید.
به امید قهرمانی بایرن

Rumpelstiltskin دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 09:54

دوستان من نگران شما هستم
به نظر میاد بیش از حد امیدوار هستید
درصورتی که باتوجه به بازی رفت باید بیش از حد نا امید باشید
منتظر صعود نباشید و سعی کنید خودتونو واسه یه حذف تحقیرآمیز آماده کنید و با آن کنار بیایید تا شوک روحی عمیقی به شما وارد نشود آنگونه که 3 سال قبل واسه من اتفاق افتاد و به زغال 4-0 باختیم

محمد دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 12:46

انسان به امید زنده است وگرنه که باید بریم بمیریم

محسن دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 15:34

We can
We are the best

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد