وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سانچز: برای بازی کنار بازیکنان جهانی بایرن مونیخ پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رناتو سانچز در حال سپری کردن اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ است ولی تاکنون انتظارات را برآورده نکرده است. 

 

رناتو سانچز هافبک جوان پرتغالی بایرن مونیخ می گوید برای پیوستن به جمع ستاره های بایرن مونیخ پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کرده است. سانچز پس از پایان فصل گذشته و قبل از آغاز یورو ۲۰۱۶ به بایرن مونیخ پیوست ولی تاکنون به دلیل ترافیک خط هافبک بایرن مونیخ نتوانسته زیاد در ترکیب این تیم قرار گیرد.

هفته گذشته ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد در صحبت هایی عنوان کرده بود پیوستن سانچز به بایرن مونیخ به خاطر حضور هافبک های بزرگ در این تیم آلمانی اشتباه بوده است.

سانچز در مصاحبه با دیلی میل درباره پیوستنش به بایرن مونیخ گفت:


آن ها برای جذب من تلاش کردند و من بلافاصله حس کردم مسئولان باشگاه به من باور دارند. این عاملی تعیین کننده برای تصمیم گیری ام درباره پیوستن به بایرن مونیخ بود. من در کنار تعداد زیادی بازیکن که در کلاس جهانی هستند بازی می کنم و می توانم از آن ها چیزهای زیادی یاد بگیرم، خصوصا از هافبک هایی نظیر ویدال، آلونسو و تیاگو.

سانچز همچنین درباره کار با آنچلوتی گفت:

آنچلوتی همیشه آرام به نظر می رسد و می توانید به راحتی ببینید او تا چه اندازه با تجربه است. آنچلوتی با بازیکنانش وقت زیادی را سپری می کند و این امر به بازیکنان برای پیشرفت های شخصی کمک می کند.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
the wicker man شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 09:57

یکی از دلایلی که به سانچز بازی نمیدن بند قراردادشه که اگه یه از حدی بیشتر بازی کنه یه مبلغ هنگفتی باید به باشگاه سابقش بدن و با توجه به خست مدیرای بایرن ظاهرا بازی ندادنش به همون دلیله
بازیکن خوبیه و باید بیشتر تو باشگاه هواش رو داشته باشن

پیمان کیانی شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 10:21

متاسفانه کارلو تو استفاده از جوونای تیم مثه سانچز، کیمیش و کومان خیلی خساست بخرج میده.

F-BAVARIA شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 16:25 http://yy

محمد شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 17:21

جواب بعضیها را داد اونم بدجوری دلم خنک شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد