وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: دیدار بسیار مهمی برابر بایرلورکوزن داریم؛ هوملس و بواتنگ غایب خواهند بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد بایرن مونیخ بدون مدافعان اصلی اش برابر بایرلورکوزن قرار خواهد گرفت. 

 

در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و نهم بوندس لیگا، بایرن مونیخ به مصاف بایرلورکوزن می رود. در ادامه، به نقل از وب‌سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، کنفرانس مطبوعاتی کارلو آنچلوتی را مرور خواهیم کرد.

دیدار برابر بایرلورکوزن؟

“رویکرد ما در دیدار برابر لورکوزن، می بایست همراه با تمرکز باشد. فردا یک دیدار بسیار مهم برابر آنها داریم و می خواهیم که پیروز دیدار لقب بگیریم. لورکوزن تیم بسیار خوبی است. آنها سخت تلاش می کنند و فوتبالی تهاجمی ارائه می دهند. لورکوزن بر روی ضد حملات بسیار قوی است. نباید به آن ها فضا بدهیم و باید شرایط بازی را مطابق میل مان کنترل کنیم.
 

مصدومان تیم؟

“ بواتنگ به لورکوزن سفر نمی کند. او دچار مشکل شده و در دسترس نیست. فکر می کنیم که برای دیدار برگشت برابر رئال مادرید آماده خواهد بود. هوملز نیز این بازی را از دست خواهد داد. او امروز در آب تمرین کرد و فردا احتمالاً قادر به تمرین شن خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد او یکشنبه در زمین چمن تمرین کند. امید دارم که بتوانیم هوملز را در دیدار برابر رئال مادرید، در اختیار داشته باشد.
 

با غیاب هوملز و بواتنگ، آرایش دفاعی تیم شما چگونه خواهد شد؟

“فردا، داوید آلابا به مرکز دفاع منتقل خواهد شد و خوان برنات به عنوان دفاع چپ بازی می کند.
 

 آخرین وضعیت لواندوفسکی؟

“روبرت به صورت جداگانه به تمرین پرداخت و احساس خوبی دارد.


شکست برابر رئال مادرید؟

“مسلماً از این موضوع خوشحال نیستیم. من شناخت بسیار خوبی از بازیکنانم دارم و مطمئن هستم که فردا شخصیت و کاراکتر خودشان را نشان می دهند. فکر می کنم، می توانیم واکنش مثبتی نشان بدهیم. پس از آن، از زمان کافی برای فکر کردن به دیدار برگشت برابر رئال مادرید برخوردار خواهیم بود.


 لازم به ذکر است روبرت لواندوفسکی به دلیل محرومیت قادر به همراهی بایرن مونیخ در این دیدار نخواهد بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد