وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بررسی لیست نقل و انتقالات بایرن مونیخ برای فصل آینده؛ از امباپه تا هنریکس

پیش بینی اشپورت بیلد از اهداف بایرن مونیخ در تابستان.  

چهارشنبه ای که گذشت بایرن در حالی که در نیمه اول 1-0 از رئال مادرید پیش بود در نیمه دوم با انجام یک بازی وحشتناک ضعیف و با خوش شانسی تمام تنها دو گل دریافت کرد و بازی را در خانه واگذار کرد. حذف احتمالی بایرن آن هم در مرحله یک چهارم نهایی یک قدم رو به عقب دیگر برای باواریایی ها خواهد بود. این بازی دو نکته مهم را به ما یادآوری کرد:

1.در عدم حضور لواندوفسکی خط حمله بایرن عملا از کار می افتد، 2. وینگر های پا به سن گذاشته بایرن کارایی لازم در اروپارا ندارند و وینگر های ذخیره نیز نمیتوانند انتظار ها را بر آورده کنند.

 با ایت تفاسیر بایرن قطعا باید به دنبال بازسازی و یا تقویت تیم خود در چند پست باشد. اکنون به بررسی لیست خرید احتمالی بایرن مونیخ برای فصل آینده می پردازیم:

 

اهداف کلی نقل و انتقالات :

1.خرید مهاجم دوم (ذخیره لواندوفسکی)

2.خرید وینگر با کلاس بالاتر از کوستا (خروج وینگرهای پابه سن گذاشته)

3.خرید هافبک مرکزی (جانشین آلونسو)

4.خرید دفاع راست (جانشین لام)

5.دروازه بان ذخیره(جایگزین اولریش)

 

*خرید مهاجم:

یک نکته در بازی بایرن ورئال واضح بود: روبرت لواندوفسکی قابل جانشینی نیست. بهترین گزینه برای جانشینی او مولر بود که او با اختلاف ضعیف ترین بازیکن زمین بود

بازیکنان پیشنهادی:

1.کیلیان امباپه: پدیده فرانسوی که کمتر باشگاه مطرحی خواستار او نیست. با این حال خرید او محتمل بنظر نمیرسد

2.ساندرو واگنر: مهاجم آلمانی هوفنهایم که محمتل ترین گزینه در بین مهاجمین است.

3.آندره بلوتی: مهاجم جوان و فوق العاده ایتالیایی و آقای گل فعلی سری آ او تا چند هفته پیش از شانس های کفش طلا به حساب می آمد بعید است تورینو او را به بایرن واگذار کند.

 


*پست وینگر:

پس از خرید کوستا بایرنی ها امید زیادی به او برای جانشینی روبری داشتند اما او در 2 سال اخیر تنها یک نیم فصل موفق را تجربه کرده. کومان هم عملکردی در حد و اندازه بایرن نداشته است.

بازیکنان پیشنهادی:

1.فدریکو برناردسکی: وینگر ایتالیایی فیورنتینا که سابقه بازی در رده های سنی ایتالیا را دارد.

2.فوزی غلام: بنابر گزارش رسانه های ایتالیایی غول های باواریا به شدت به این وینگر تیم ناپولی علاقه مند است . قرارداد او تا سال 2018 معتبر است.

3.یانیک کاراسکو: بایرن مدت طولانی است وضعیت ویبگر بلژیکی و ارزشمند اتلنتیکو را دنبال می کند.

4.یولیان برانت: جواهر آلمانی لورکوزن هم مدت طولانی است تحت نظر سران بایرن است. بعضی منابع در آلمان اتنقال او به بایرن را تمام شده می دانند.

5.لورنزو اینسینیه: دیگر وینگر ناپولی که با عملکرد خوب خود در لیگ قهرمانان توج سران بایرن را به خود جلب کرده است

6.سرژ گنبری: او که پس از درخشش در بازی های الپمپیک به بوندسلیگا آمده از دیگر بازیکنان مورد توجه بایرن است.

 


*هافبک مرکزی(جانشین آلونسو):

با خداحافظی آلونسو در پایان فصل بایرن هافبک دفاعی اصلی خود را از دست می دهد و باید به دنبال جانشین او باشد.

بازیکنان پیشنهادی:

1.مارکو وراتی: بهترین گزینه ممکن که البته جذب او بسیار بعید بنظر می رسد.

2.نبی کیتا: هافبک جوان لایپزیک است که عملکردی فوق العاده داشته و توجه باشگاه های بزرگ را به خود جلب کرده با توجه به قدرت مالی لایپزیک بعید است او به بایرن برود

3.کای هاورتز: این جوان 17 ساله از امید های ژرمن ها برای خط هافبک است. او در لیگ قهرمانان برای لورکوزن بازی کرده و بعید است در 17 سالگی از لورکوزن جدا شود

4.پائولینیو: این هافبک برزیلی در گوانژو چین بازی می کند ولی عملکرد درخشانی در تیم ملی برزیلی داشته و بایرن ی ها وضعیت او را دنبال می کنند.

5.عمر ماسکارل: بازیکن سابق رئال است که این فصل به فراکفورت آمد و عملکرد تحسن برانگیزی در این تیم داشته است.

6.کارلوس سورل: بیست ساله و اسپانیایی است. او 3 بازی برای جوانان اسپانیا و 15 بازی برای والنسیا انجام داده است.

*دفاع راست:

با وجود اینکه روسای بایرن به استفاده از کیمیچ در دفاع راست تاکید میکنند بعید است چنین اتفاقی بیافتد و بایرنی ها در تابستان به دنبال دفاع راست خواهند بود.

بازیکنان پیشنهادی:

1.بنجامین هنریکس: به با توجه به ادعای بیلد سران بایرن به شدت به جذب او علاقه مندند و حتی مذاکرات را نیز آغاز کرده اند.

2.هکتور بیرین: مدافع سرعتی آرسنال که هراز گاهی به بارسلونا لینک می شود ممکن است گزینه مد نظر بایرنی ها باشد

3.المامی توره: بازیکن بیست ساله و افریقایی موناکو که این فصل جزو بهترین بازکنان این تیم بوده و 5 پاس گل در لیگ فرانسه ثبت کرده است.

4.ریک کارسدورپ: بازیکن 22 ساله فاینورد است. او در لیگ هلند 4 پاس گل و 1 گل به ثبت رسانده است.

 


*دروازه بان ذخیره:

با خروج اولریش در فصل آینده بایرن به دنبال دروازه بانی برای ذخیره نویر خواهد بود.

بازیکنان پیشنهادی:

1.سالواتوره سیریگو: بازیکن پاریسن ژرمن که اکنون به طور قرضی در اساسونا بازی میکند گزینه اصلی بایرن به حساب می آید ( به گزارش کیکر)

2.رنه آدلر: دروازه بان باتجربه که در پایان فصل قراردادش با هامبورگ به پایان می رسد دیگر گزینه محتمل برای ذخیره نویر است.

3. الکس مرت: بازیکن جوان اودینزه این فصل 21 بازی را در سری بی بازی کرده و بایرن به او علاقه مند است.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mohammad جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 19:14

به به ..اخه اینارو به تیم های دسته 2 بوندسلیگا بدی نمیگیرن ..اینا چین اخه مثلا تیممون بایرنه ..وای خدا دیگه بایرن داره نابود میشه .همین امسال رو باید قدرشو بدونیم ..به جای این درپیت ها یه ستاره بیارید که تیم داره به فنا میره یه جانشین برا لام و روبری و یه مهاجم قدرتمند .

امین جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 20:40

حالا نگاه کنید بایرن هیچ کدوم از اینا رو نمیخره ببخشیدا ولی فکر میکنم با اومدن هوینس خرید های گران قیمت وبازیکنای خیلی با کیفیتو شاهد نخواهیم بود البته امیدوارم حسم اشتباه باشه چون بایرن به شدت نیاز به تغییر نسل و تقویت داره

امین جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 20:45

نبایدم خیلی رو المانی بودن بازیکنا وسواس به خرج داد چون بایرن قراره بهترین تیم دنیا باشه نه بهترین تیم المان. مثلا تو همین تیم بازیکنایی مثل الابا ، مارتینز، ویدال، روبن ، ریبری ، تیاگو و لواندوفسکی همه اینا المانی نیستن ولی معمولا تو ترکیب اصلی هستن !!!!

mohammad جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 21:28

این بازیکنا رو اگه مقابل رئال مثلا قرار بدیم ..باور کنید حتی نمیتونن یه شوت هم بزنن اینا یعنی میخوان از دفاع قدرتمند رئال عبور کنن..دیگه تا چند سال دیگه اف شدیدی پیدا میکنیم اگه با این شرایط پیش بریم..باید یکی به فکر باشه.باید یه سری مهاجم بیارن تا انجلوتی بتونه از ترکیب 4-3-3 استفاده کنه .فقط معجزه میتونه مارو مقابل رئال برنده کنه ..باید مثل بارسلونا عمل کنیم فقط حمله چون چیزی برا از دست دادن نداریم .چون امکان نداره فقط 1 گل بخوریم صد درصد اگه رئال سگ بشه راحت با این دفاع میتونه 3 یا 4 تا بزنه پس باید حمله کنیم به نظر من برا این بازی ترکیب 4-2-3-1 مناسب برا حمله نیست.همه ی تیم ها دنبال یه ستاره میگردن و بابتش کلی پول میدن و فصل بعد رو طوفانی شروع میکنن ما میریم بازیکن 20 ساله میخریم که تیم جوون باشه مگه تیمه اکادمیه !دیگه خسته شدی الان 4 ساله که داریم تحقیر میشیم . و واقعا برا چنین تیم بزرگی ابرو ریزیه که هر سال پنالتی خراب کنه .این بازیه چمپیونزلیگه نه بوندسلیگاا . اشتباه کنی کارت تمومه راه برگشت نداره .بازیه مهمی رو باختیم چون تو خونه خودمون بود .راحتر بود .ولی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد