وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس، علامت سوال بزرگ مونیخی‌ها برای سفر به مادرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کادرپزشکی بایرن مونیخ برای مسابقه برگشت مقابل رئال مادرید تلاش مضاعفی آغاز کرده‌اند تا مصدومیت مدافع میانی تیم‌شان را برطرف کنند. 

 

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در مسابقه رفت، تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد که در خارج از خانه تیم بایرن مونیخ را با نتیجه 2 بر یک شکست داده و با این برد شیرین خود را برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی آماده کند.

در این دیدار حساس بایرن مونیخ علاوه بر لواندوفسکی، یک غایب بزرگ نیز به نام مت هوملس در خط میانی داشت، جایی که مارتینز در این پست بازی کرد و در نیمه دوم با دریافت کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

مونیخی ها پس از گذشت چند ساعت از این شکست سنگین خانگی به ارزیابی و بررسی علت باخت به رئال مادرید پرداخته‌اند و در تحلیل‌ها یه نکته به وضوح مشاهده می شود؛ غیبت هوملس و ضعف خط دفاعی بایرن مونیخ.

کارشناسان آلمانی معقتدند که هر طور شده باید مونیخی ها هوملس را برای بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو آماده کنند چرا که در قلب خط دفاعی با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود که به دلیل مصدومیت هوملس از ناحیه پا، این بازیکن مسابقه برگشت بایرن مونیخ با رئال مادرید را نیز را از دست داده‌،اما حالا با توجه با شکست در بازی خانگی وضعیت فرق کرده و تلاش کادر پزشکی دو چندان شده تا وی برای مسابقه برگشت در پایتخت اسپانیا آماده شود.

هوملس امروز در مصاحبه ای کوتاه درباره آخرین شرایط جسمانی خود گفت: تا الان فقط یه جمله می توانم بگویم که شرایطم به مراتب بهتر از قبل شده است.

مدافع آلمانی در واکنش به این سوال که آیا به مسابقه برگشت با رئال مادرید می رسی یا نه، گفت: واقعا رسیدن به این دیدار کار بسیار سختی است چون من در سال 2009 نیز زانوی خود را عمل جراحی کردم و حالا درمان در این مدت زمان کوتاه کار بسیار سختی است.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
گرشاسب جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 02:52

من بازی رو با 20 نفر دیدم که همه رئالی بودن، از شانس بد من یکیشون هم بایرنی از آب در نیومد. طی بازی هر توهینی به بازیکنای بایرن کردن همونجا بلند و بدتر جوابشونو دادم اما بازی رو دیگه نتونستم خوب تماشا کنم. نزدیک بود با یکیشون درگیرهم بشم. چون تعداد طرفدارهای بایرن خیلی کمه توصیه می‌کنم بازی رو تنها یا با بایرنی هایی که می‌شناسین ببینین چون یا باید بجنگین یا بازی رو تماشا کنین ولی موقع سیوهای سوپر مانو سر همشون اسم مانوئل رو فریاد می‌زدم. بعد گل آفساید راموس جوری شادی کردن که بعد از اینکه فریاد زدم آفساید، قیافهاشون دیدنی بود. به افتخار سوپر مانوی غیور که اگه سیوهاش نبود ممکن بود تحقیر بشیم. من هنوز به بازی برگشت امیدوارم، شاید شانسمون کمتر باشه ولی انگیزمون بیشتره چون دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم. به علاوه از صلاح رئال کشمون، لوا تو سنتیاگو رونمایی می‌کنیم تا لرزه به تن قوهای خوشکل بیوفته و با حضور شاه روبن و شوالیه ریبری که مهمات رو به این صلاح می‌رسونن و حضور ابر مانو، بهترین و کامل ترین دروازه بان تاریخ فوتبال جهان حتی یه معجزه هم می‌تونه رقم بخوره. اگه قراره ببازیم، باختنی نشونشون بدیم که دیگه شهامت صف‌ آرایی مقابل سوپربایرن رو نداشته باشن. به امید قهرمانی تا آخرین نفس می‌جنگیم. چیزی که زیاد پیدا می‌شه زغاله اما هر کسی نمی‌تونه الماس بشه. هر دو از کربن هستند اما الماس تحت فشار زیاد به وجود می‌یاد و برعکس زغال بسیار کمیابه.
به افتخار همه رفیق‌های بایرنی کمیاب اما غیور خودم.

Ali جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 03:33

په چتونه المانیا و بایرنیا خدا ی بازگشت تو فوتبالن ، بازی برگشت با بارسا دو یک عقب بودم بعد سه دو جلو بودم ، اون مرتیکه پپپپپپپ دقیقه شصت بازی لام و ملر شواینی اورد بیرون تا بارسا بره بالا البت از کارلتو بعید نیست ولی امیدوارم تا چند سال دیگه دوباره تعداد المانی های تو بازی بیش از هفت نفر بشن

حسن حسینی جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 11:20

علی اقا با اومدن هوینس طوری داره برنامه ریزی میشه که بیشتر بازمنا آلمانی باشن
نمونش خرید زوله و رودی هستش ،
در کل تیم خیلی خوبی داریم
فقط جلو رعال یکم بد شانسی اوردیم و یه سری ایرادات دیگه داشتیم مثل بالا رفتن سن بازیکنا که کم کم باید این مشکل رفع بشه با بها دادن به بازیکنای جوون مثل کومان و سانچز و کیمیخ و برنات و

یه مهاجم جون یا سن بالا برای ذخیره لوا لازمه واقعا

اکبرماتئوس جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 17:16

سلام
به امید موفقیت برای بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد