وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: لواندوفسکی برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید، 100 درصد آماده خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، غول های فوتبال اسپانیا و آلمان از مرحله رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانتس آره نا به مصاف هم رفته بودند که در پایان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با درخشش کریستیانو رونالدو، 2 بر یک از سد بایرن 10 نفره بگذرد. 

 

روبرت لواندوفسکی مهاجم آماده بایرن مونیخ، که در بازی ابتدای هفته مقابل دورتموند از ناحیه شانه مصدوم شده بود، در نهایت نتوانست برای تیمش به میدان برود تا یک توماس مولر ناآماده و بی تاثیر در نوک حمله باوارایی ها قرار گیرد و بعد از نمایشی ضعیف، در نیمه دوم، تعویض شود. با این حال، کارل هاینس رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ، امروز در مصاحبه ای با کیکر اعلام کرده مهاجم لهستانی تیمش هفته بعد قطعا می تواند به میدان برود:

“دپارتمان پزشکی مان کارش را تمام و کمال انجام داده، ولی استفاده از روبرت در بازی رفت مقابل رئال مادرید بسیار خطرآفرین بود. او برای بازی برگشت، صد درصد آماده خواهد بود.
 

گفتنی است بازی برگشت این مصاف، سه شنبه هفته آینده در سانتیاگو برنابئو انجام خواهد شد و بایرن مونیخ پس از شکست در بازی رفت، امیدوار است با برگشت لوا و احتمالا متس هوملس، نتیجه مجموع را به نفع خود تغییر دهد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 15:50

مدیر از هوملس بگو تو رو خدا

میرسه یا نه؟؟؟
مارتینز رو هم ک نداریم اگه قرار باشه الابا وسط واسته برنات کنار ک دیگه بازی برگشت رو اصلا نبینیم

مدیر از هوملس خبر بده لطفا

جواد پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 16:33

آنجلوتی گفته هوملز بازی برگشت هست

مسعودآلمانی-رئالی پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 19:05

فرق رئال با بارسلونا وبایرن مونیخ نمیکت خوب رئال هست .ماسال2015موردیچ دقیقا توی اوریل مصدوم شدنتوستیم قهرمان بشیم بازی بایونتوس از بی جایگزینی راموس گذاشیتم جای موردیچ که خیلی افتضا بود.دوستان برای اینکه یه تیم بتون توی یه فصل قهرمان بشه حتما بایدنمیکت خوب داشت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد