وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و مادریدی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید تن به شکست داد. در ادامه نظر باواریاییها و مادریدی ها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

کارلو آنچلوتی:

رئال مادرید می توانست کار را تمام کند اما ما کمی خوش شانس بودیم و خیلی مهم است که امیدهایمان برای بازی برگشت زنده ماند. زمانی که 11 نفره بودیم توانستیم رئال مادرید را تحت فشار قرار دهیم اما وقتی 10 نفره شدیم شرایط پیچیده شد. تنها می توانستیم روی دفاع کردن، تمرکز کنیم. نتیجه خوبی نگرفتیم. انتظار ما نتیجه بسیار بهتری بود. ما نیمه اول بسیار خوب کار کردیم و شانس آن را داشتیم که 2-0 جلو باشیم اما پنالتی را از دست دادیم. در شروع نیمه دوم گل تساوی را خوردیم و بعد کارت قرمزی که خاوی مارتینز گرفت، شرایط را برای ما دشوار کرد. خوشبختانه تنها 90 دقیقه از این بازی گذشته و هر چند شانسمان خیلی زیاد نیست اما امیدهای ما هنوز زنده هستند.

 

فیلیپ لام:

نتیجه بازی ناامید کننده بود، در نیمه اول بازی همه چیز را تحت کنترل داشتیم اما در نیمه دوم مجبور شدیم ۱۰ نفره به بازی ادامه دهیم. مانوئل با عکس العمل هایش ما را در بازی نگه داشت. ما هنوز شانس صعود داریم اما در مادرید باید با تمام توان بازی کنیم.

 

مانوئل نویر:

بسیار مهم است که یک تیم در نهایت زمین را با 11 بازیکن ترک کند. بعد از اخراج مارتینز، ما کنترل توپ و میدان را از دست دادیم و دیگر مالک توپ نبودیم. این اتفاق باعث کاهش اعتماد به نفس تیم شد. شکست ما می توانست حتی سنگین تر از این هم باشد و من اطمینان دارم که امکان بازگشت وجود دارد. در نیمه اول بایرن تیم برتر زمین بود و ما با اعتماد به نفس بالاتری وارد زمین شدیم. موقعیت هایی داشتیم که گل دوم و سوم را به ثمر برسانیم اما استفاده نکردیم.

 

توماس مولر:

شرایط بسیار گوناگونی بر جریان بازی حاکم شد. در نیمه اول شانس این را داشتیم که اختلاف را دو برابر کنیم اما رئال مادرید موقعیتی برای گلزنی نداشت. اما در نیمه دوم با ما بی دقتی یک موقعیت را از دست دادیم و روی حمله حریف یک بازیکن ما از زمین اخراج شد. در نهایت باید اعتراف کنم که از اینکه 1-2 باختیم خوشحال هستم. ما هنوز در مادرید شانس داریم و باید اعتماد به نفس خودمان را حفظ کنیم. از نظر من بایرن از کیفیت و اشتیاق لازم برای تغییر نتیجه در مادرید برخوردار است.

 
آرتورو ویدال:

هنوز 90 دقیقه باقی مانده و هیچ چیز به پایان نرسیده است. بابت آن ضربه پنالتی که از دست دادم بسیار ناراحتم اما فوتبال همین است. ما می توانیم توانایی های خود را در مادرید به نمایش بگذاریم و من همچنان امیدوار به برگزاری دیدار بایرن برابر یوونتوس در فینال هستم. ما به خودمان اعتقاد داریم و می دانیم که تیم قدرتمندی محسوب می شویم و می توانیم در مادرید این شرایط را تغییر دهیم.

 

زین الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید):

پیروزی در این زمین کار آسانی نیست. در نیمه اول تحت فشار قرار گرفتیم زیرا بایرن مونیخ بازیکنان بسیار خوبی دارد اما با صبر و تمرکز موفق شدیم حریف را از دروازه خود دور نگه داریم و بهتر شویم. نیمه اول خوب بودیم اما نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. بازی کردن مقابل ده بازیکن خیلی راحت تر است. پنالتی نبود اما این مسائل پیش می آیند. اگر نتیجه 2-0 می شد کار ما پیچیده می شد. با صبر و اعتمادی که به خودمان داشتیم توانستیم به بازی مسلط شویم. ما تحت فشار قرار گرفته بودیم اما نکته مثبت این است که می دانیم چطور فشار را تحمل کنیم. از اینکه بازی در نتیجه اول 1-0 بود، راضی بودم. در نیمه دوم شانس های زیادی داشتیم. ناامید هستیم زیرا شانس های زیادی را به گل تبدیل نکردیم. دروازه بان آنها بسیار خوب کار کرد. با شخصیت بالایی بازی کردیم و در مجموع بازی خوبی انجام دادیم. همه شاد و راضی هستیم. هنوز صعودمان تمام نشده اما این پیروزی خیلی مهم بود. از این خوشحالم که توانستیم به خوبی فشار نیمه اول را تحمل کنیم و نیمه دوم خیلی خوب و با انگیزه بازی کنیم. قبل و بعد از بازی دیگر کاری از دست شما بر نمی آید، بنابراین از نتیجه راضی هستم. در نیمه اول بازی می توانست 2-0 شود، هر چند آن صحنه پنالتی نبود. در نیمه دوم چندین موقعیت گل را از دست دادیم. دلیل بازی خوب ما این بود که به خوبی از فضاها استفاده کردیم و جا به جایی های خوبی در زمین انجام دادیم. حالا باید استراحت کنیم زیرا بازی لیگ در راه است و بعد باید مقابل بایرن مونیخ بازی سخت برگشت را برگزار کنیم. 
 

سرخیو راموس (کاپیتان رئال مادرید):

می خواهم به تیم و هواداران تبریک بگویم چون قدم بزرگی برای صعود برداشتیم اما بازی برگشت هنوز مانده است و هیچ چیز قطعی نشده است. ما باید از کار تیم مقابل یکی از مدعیان قهرمانی ستایش کنیم. ما هنوز می خواستیم بیشتر گل بزنیم چون لایق آن بودیم. دوست داشتم اینجا گل بزنم اما مهمترین مسئله برد تیم بود.

 

کریستیانو رونالدو (بازیکن رئال مادرید):

راحت نیست که در این ورزشگاه برابر تیمی همچون بایرن مونیخ بازی کنید. 1-0 عقب افتادیم و موقعیت های خوبی داشتیم ولی به خوبی به بازی برگشتیم و خیلی زود به گل  رسیدیم.برنده شدیم و بازی خوبی کردیم البته در بازی برگشت همه چیز ممکن است. نویر خوب بود، بعضی توپ ها را مهار کرد. این فوتبال است و امروز، روز نویر بود در غیر اینصورت گل های بیشتری می زدیم.

 

کریم بنزما (بازیکن رئال مادرید):

آرام هستم چون انتقادات بخشی از زندگی‌ روزانه من است و فقط باعث تلاش بیشتر من می‌‌شود. با هدر رفتن پنالتی بایرن، شانس ما برگشت و پس از آن و مخصوصاً بعد از کارت قرمز مارتینز، توانستیم فضا‌های زیادی ایجاد کنیم و مالکیت بیشتری داشته باشیم. مهم بود که ببریم و می‌‌توانستیم اختلاف را بیشتر هم بکنیم اما مقابل یک دروازه بان بسیار بزرگ بازی کردیم. باید استراحت کنیم چون بازی‌های مهمی‌ در پیش است اما از نتیجه راضی‌ هستیم. در بازی برگشت اتفاقات زیادی می‌‌تواند رخ دهد که به دنبال گلزنی در آن بازی هم هستیم.

 

مارسلو (بازیکن رئال مادرید):

در نیمه اول کمی اشتباه داشتیم و یک گل خوردیم ولی در مجموع بازی فوق العاده ای کردیم.

 

تونی کروس (بازیکن رئال مادرید):

برای من رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیا و یک سطح بالاتر از بایرن مونیخ است! از نمایش مان راضی هستیم و در مادرید هم باید همین طور بازی کنیم.

 

کاسمیرو (بازیکن رئال مادرید):

نکته مهم این است که بعد از خوردن گل به بازی خود ادامه دادیم و آرام بودیم. اخراج مارتینز کار را برای ما آسان تر کرد و چند موقعیت بسیار خوب داشتیم. مهم است که مقابل حریف بزرگی‌ مانند بایرن در خانه آنها پیروز شوید. با این حال، برای صعود خیلی‌ کار مانده است. باید حواسمان جمع باشد چون آنها کیفیت بسیار بالایی‌ دارند.

 

مارکو آسنسیو (بازیکن رئال مادرید):

نتیجه خوبی‌ گرفتیم آن هم در مکانی که بازی در آن دشوار است. شاید اخراج بازیکن حریف به ما کمک کرد اما ما به شکل نگاه مثبت خود برگشتیم. ما در بین دو نیمه صحبت کردیم و به همدیگر گفتیم که باید نیمه دوم را خیلی‌ با آرامش شروع کنیم. صبور بودیم و موقعیت‌های خوبی‌ ساختیم. همیشه آماده خدمت به تیم هستیم و از همه دقایق حضورم در زمین نهایت استفاده را می‌‌برم. از پیروزی تیم خوشحالم. همیشه سعی‌ دارم بیشتر بازی کنم اما می‌‌دانم که رئال مادرید باشگاه بزرگی‌ است و دشوار است که همیشه بازی کنم اما با این حال به سختی تلاش می‌‌کنم. 

نظرات 11 + ارسال نظر
Neuer the wall پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 15:39

بیش از پیش عاشقتم مانو ببین چه شاهکاری کرد که زیدان و رونالدو و همه از مهارتش تعریف کردن واقعا جانشین اولی کانه

ashkan پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 15:59

کروس بی شرف

افن برگ پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 16:29

کوروس از بایرن رفتی خوب به درک ...این حرفهای مفت چیه میزنی حالا

امین پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 18:46

کروس این حرفارو میزنه چون مدیریت وقت بایرن حاضر نشد برای ستاره تیمش افزایش حقوق داشته باشه درحالیکه رئال این کارو بارها و بارها کرده
مدیرت بایرن اگرچه بایرنو به اوج رسوند اما با آوردن پپ و میراث اسپانیایی به جا مونده ازش ضربه بزرگی به بایرن زد
آلمانیها واقعا گاهی کله شقی عجیبی نشون میدن از خودشون
نمونش دورتموند سر قضیه لواندوفسکیه
میتونست 60 میلیون ازش درامد داشته باشه ولی با کله شقیش به عنوان بازیکن آزاد دادش بایرن
قرارداد کروس را تمدید نکردن و اونوقت به جای کروس رفتن ژابی آلونسو که پیر و فرتوت شده بود را گرفتن
من واقعا ناراحت و نا امیدم از بازی بایرن
تیم هاینکس یادش بخیر. باعث غرور و افتخار آلمان و هواداران آلمان شده بود

عاشق بایرن پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 18:55

تو نیمه‌ی او قبل از پنالتی تویه صحنه روبن چجوری کروس رو دریبل زد کلا محوش کرد نشون داد خودش سه سطح از روبن پایین تره

مسعودآلمانی-رئالی پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 19:04

فرق رئال با بارسلونا وبایرن مونیخ نمیکت خوب رئال هست .ماسال2015موردیچ دقیقا توی اوریل مصدوم شدنتوستیم قهرمان بشیم بازی بایونتوس از بی جایگزینی راموس گذاشیتم جای موردیچ که خیلی افتضا بود.دوستان برای اینکه یه تیم بتون توی یه فصل قهرمان بشه حتما بایدنمیکت خوب داشت باشه

محمدرضا از 96عاشق المان بایرن تا ابد پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 19:14

مسعود جان اولا بایرن را با رئال و بارسا قیاس نکن چون در حد این باشگاه نیستین.دوما نیمکت بایرن خودش ی تیم کامل هست فقط و فقط فقر مهاجم نوک داریم .سوما تیم رئال یه مافیای بالفطره هست راحت داور میخره .البته اینو به بازی دیشب ربط نمیدم کلی میگم .چهارما زیدان کلا ت خ م شانسه

محمدرضا از 96عاشق المان بایرن تا ابد پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 19:18

و در مورد اسمت تکلیف خودتو روشن کن المان یا اسپانیا .اگه طرفدار المانی خب باید بازیکنای بایرنم دوس داشته باشی .و اگه طرفدار رقالی خب باید طرفدار گاوبازا باشی .خلاصه ما گفتیم بعد تو زندگیت دچار وسواس انتخاب نشی .آلمانی رئالی !!!!!!!!!!مگه میشه مگه داریم .

مسعودآلمانی-رئالی پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 19:26

من سال1990به خاطرکیلزمن و رودی فولرکه امروزتولدش طرفدارتیم ملی آلمان شدم.سال1997البته این دفعه به خاطرربرتو کارلوس طرفدارتیم رئال شدم.من تیم ملی آلمان بیشترازرئال دوست دارم.ولی توباشگاهی هیچ تیم رئال نمیشه.آلمان رئال دوتاشون عشق من هستند.بهترشب فوتبالی زندگی ام شبی بودکه به برزیل 7تا زدبم

مسعودآلمانی-رئالی پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 19:32

برای من خیلی مهمه نویربواتنگ هوملس مولرکمیش برای بایرن مونیخ بازی های باکیفتی انجام بدن بخاطراین که توملی آلمان بازی میکنن.البته دیشب دوست نداشتم نویراینقدرعالی باشه.قطعا نویربهترین دروازبان تاریخه چون هم دفاع آخره هم دوازبان عالی هست

the wicker man پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 22:11

کروس یه بیشرفه
شعور نداره بعد شکست تیم سابقش که اون رو به اینجا رسونده درست مصاحبه کنه
برای پرز دم تکون میده که چند یورو دیگه بندازه تو کاسش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد