وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داستان بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان؛ چرا آنها می توانند قهرمان شوند؟

در دیداری حساس از لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف هم می روند.  

در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نبردی حساس دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در شهر مونیخ به مصاف هم خواهند رفت. بازی های این دو تیم در لیگ قهرمانان در چند سال اخیر همیشه مهیج بوده است.

وبسایت یوفا، به همین دلیل نگاهی به وضعیت تیم های حاضر در این مرحله داشته است. در این یادداشت مروری کرده ایم بر وضعیت تیم فوتبال بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان 17-2016.

آنچلوتی شروع خوبی در بایرن مونیخ نداشت و نتایج و عملکرد این تیم در اوایل فصل چنگی به دل نمی زد. این شامل نتایج باواریایی ها در لیگ قهرمانان نیز می شد. آن ها در مرحله گروهی دو بار شکست خوردند، یک بار مقابل اتلتیکو مادرید با حساب 1 بر 0 و یکبار نیز مقابل روستوف با حساب 3 بر 2. اما کم کم تیم آنچلوتی جان گرفت و بازگشت شکوهمندانه خودش را با در هم کوبیدن آرسنال طی دو بازی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان جشن گرفت. آن ها در مجموع توپچی ها را با حساب 10 بر 2 شکست دادند.

 

مهم ترین لحظه بایرن مونیخ در این فصل لیگ قهرمانان

بایرن مونیخ در بوندس لیگا همیشه با قدرت وافری ظاهر شده،  اما در سال های اخیر دربازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان ضعف هایی داشته است. نوامبر گذشته آن ها در حالی برای تقابل برابر پی اس وی آیندهوون راهی هلند شدند که 11 ماه از آخرین پیروزی خارج از خانه‌شان در لیگ قهرمانان می گذشت. در آن دیدار بایرن گل اول را نیز دریافت کرد و هواداران خود را نومید ساخت، اما دو گل روبرت لواندوفسکی همه چیز را عوض کرد و مونیخی ها 2 بر 1 پیروز شدند. پیروزی 5 بر 1 مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات نیز مهر تاییدی بر بازگشت مونیخی ها بود.

 

چرا آنها می توانند قهرمان لیگ قهرمانان شوند؟

بایرن مونیخ در سه سال گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده است و با وجود ضعف در بازی های خارج از خانه یک دلیل خوب برای رسیدن آن ها به نیمه نهایی های سه سال اخیر وجود  دارد. آن ها در بازی های خانگی بسیار مهیب هستند. 3 سال از آخرین بازی که آن ها در یک بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان پیروز نشدند می گذرد. آن هم به بازی مقابل منچسترسیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 14-2013 بازمی گردد.

 

ستاره تیم

روبرت لواندوفسکی همان ستاره حقیقی است. وی فصل گذشته 42 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رساند و در این فصل می خواهد آن را بهبود ببخشد. در 16 بازی از 17 بازی که لوا برای مونیخی ها گل زده، بایرن پیروز شده است.

 

پدیده تیم

یاشوا کیمیش 22 ساله یکی از امید های بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در سال های آینده به شمار می رود. به نظر فصل آینده با بازنشستگی لام، او به صورت ثابت در ترکیب بایرن مونیخ به میدان برود. هر چند در این بازه چندان از وضعیتش در مونیخ راضی نیست.

 

ستاره مهجور

تیاگو آلکانتارا اسپانیایی در مدت زمان حضورش در بایرن مونیخ روندی سینوسی داشته، اما این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به یکی از بازیکنان اصلی بایرن مونیخ تبدیل شده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد