وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: نویر در بازی فردا حضور خواهد داشت؛ حضور لواندوفسکی فردا مشخص می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی مونیخی ها در مورد بازی تیمش مقابل رئال مادرید صحبت کرده است. 

 

در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در شهر مونیخ به مصاف هم خواهند رفت. کارلو آنچلوتی در مورد این دیدار صحبت کرده است.

به نقل از SPORT1، آنچلوتی در مورد تقابلش با زیدان نیز صحبت کرده و همچنین در مورد راموس گفته است:

“من به خوبی او و قابلیت هایش را می شناسم. در بازی فردا تمام تمرکز ما بر روی توانایی های خودمان خواهد بود. تقابل با رئال مادرید، دیدار بسیار خاصی برای من است. من رابطه خیلی خاصی با بازیکنان دارم. می خواهم بازیکنان بازی خوبی ارائه دهند و ما پیروز بازی شویم.
 

“ربیری بازیکن بسیار خوبی است و در حال حاضر کاملا آماده است. او بازیکن جوانی نیست، اما با حضور بازیکنان جوان شما می توانید پیروز شوید و با بازیکنان باتجربه می توانید قهرمانی به دست آورید.
 

وی در مورد مصدومیت لواندوفسکی گفت:

“او تنها 20 دقیقه تمرین کرده، چرا که در بازی قبلی دچار آسیب دیدگی شد. فردا در مورد بازی کردن یا نکردن او تصمیم می گیریم. اگر درد داشته باشد، بازی نخواهد کرد اما در حال حاضر او شرایط خوبی دارد. لوا بازیکن بسیار مهمی برای ما است و گل های زیادی به ثمر رسانده، اما ما می توانیم بدون او نیز پیروز شویم.
 

کارلتو در مورد زیدان نیز گفت:

“من بسیار خوشحالم که زیدان موفقیت زیادی در رئال مادرید به دست آورده و فصل گذشته لیگ قهرمانان را به دست آورد.
 

وی در مورد مقایسه رونالدو و لواندوفسکی گفت:

“هر دوی آن ها بازیکنان گلزن و فوق العاده ای هستند، ولی پست بازیشان باهم فرق دارد.
 

کارلتو در مورد نویر نیز گفت:

“نویر کاملا آماده است. او امروز با تیم تمرین کرد و در بازی فردا به میدان خواهد رفت، اما متس هوملس غایب خواهد بود.
 

وی به شوخی در مورد ترکیب رئال بازی فردا افزود:

“من دوست دارم رونالدو روی نیمکت باشد، بنزما روی سکو ها بنشیند و گرت بیل بازی را از خانه ببیند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد