وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: بازی ۲۰۱۴ مقابل رئال مادرید را از یاد برده ایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آخرین بار که تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف هم رفتند در پایان لوس بلانکوس در مجموع برتری ۵-۰ را کسب کرد و راهی دیدار پایانی شد.  

بایرن مونیخ در حالی به مصاف رئال مادرید خواهد رفت که چند روز در بوندس لیگا موفق شدند ۴-۱ دورتموند را شکست دهند. روبن درباره تاثیر نتیجه سال ۲۰۱۴ روی بازی چهارشنبه گفت:

آن بازی دیگر حساب نمی شود و فراموش شده است. فردا جزئیات نتیجه بازی را تعیین خواهند کرد، کیفیت بالایی از هر دو تیم را در زمین خواهیم دید و تفاوت ها فقط در جزئیات خواهد بود.


بازی مقابل رئال مادرید به خاطر حضور دو ساله ام در این تیم همیشه ویژه است. من بازگشت به مادرید را دوست دارم اما اکنون فقط روی بایرن مونیخ و رسیدن به نیمه نهایی تمرکز کرده ایم.

روبن همچینین درباره تونی کروس که زمانی در بایرن مونیخ هم تیمی بودند و اکنون این هافبک آلمانی در رئال مادرید بازی می کند گفت:


بازی کردن با او بسیار خوب بود اما او اکنون در رئال مادرید بازی می کند و من فقط حرف های خوب می توانم درباره او بزنم. تونی به خوبی با تیم هماهنگ می شود و تبدیل به بازیکنی مهم برای رئال مادرید شده است.

روبن در پایان صحبت هایش درباره فرانک ریبری هم گفت:


ریبری بازیکنی بزرگ است و من او را بسیار تحسین می کنم. بازی کردن و حضور در کنار او برای هشت سال یک امتیاز محسوب می شود. او اکنون بازیکنی جوان نیست اما بسیار باتجربه است، او اعتماد بنفس بالایی دارد و در فرم خوبی قرار گرفته است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 10:11

شاه روبن منتظر حرکات توعرض ودریبلهای دیوانه وارت هستیم پیش به سوی فتح سه گانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد