وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: امیدوارم بایرن مونیخ با قوی ترین ترکیب خود به میدان بیاید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالیکه کمتر از ۲۴ ساعت به برگزاری دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ باقی مانده، تونی کروس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.  

هافبک تیم رئال مادرید به همراه زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و به خبرنگاران گفت:
فلسفه بایرن به سرمربی که در آن لحظه روی کار باشد، بستگی دارد. من انتظار دارم که بازی واقعاً سطح بالایی باشد، که در آن هر دو تیم به دنبال تحمیل سبک بازی خود خواهند بود. پیش بینی نحوه پیش روی مسابقه سخت است، اما ما رئال مادرید هستیم و چالش را دوست داریم. مربی کسی است که تصمیم می گیرد با چه سیستمی وارد میدان شویم. در مورد بایرن، پیش بینی نحوه بازی آنها آسان است: آنها می خواهند از جلوی زمین تا جایی که ممکن است پرس کنند اما این کار مثل زمان گواردیولا ۹۰ دقیقه طول نخواهد کشید. گاهی اوقات در عمق بازی خواهند کرد و این برای ما فضا می سازد. آنها می خواهند از مالکیت بیشتر توپ لذت ببرند و امیدوارم که بتوانیم ضد حمله بزنیم.

برگزاری مسابقه یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در این ورزشگاه خاص است. برای من انتقال به خارج از کشور قابل توجه و یک چالش بود. تصمیم خوبی بود و من را به حد اعلای خواسته های ورزشی ام رساند. به اینجا آمده ام تا موفق شوم و امیدوارم که فردا اینجا را با موفقیت ترک کنیم. آنچه در مورد مادرید بیشتر دوست دارم، این است که نسبت به مونیخ آفتاب بیشتری دارد.

اهمیت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو:


آنها را مقایسه نخواهم کرد، اما هر دو بازیکن برای تیم های خود بسیار با ارزش هستند. آنها دو بازیکن استثنایی هستند. ترجیح می دهم که بازیکنان بزرگ در بازی حضور داشته باشند. ما مصدومانی داریم و امیدوارم که آنها بتوانند با قوی ترین ترکیب خود به میدان بیایند.

ارتباط با راموس:


این یک مزیت و دارایی برای ما محسوب می شود، اما تنها روی امید به او و ضربات ایستگاهی تمرکز نکرده ایم. ما سلاح های بسیار زیادی در اختیار داریم، اگرچه این ارتباط امتیازات زیادی به ما رسانده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد