وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: خوشحالم که زیدان دیگر برای رئال مادرید بازی نمی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری می گوید که بازیکنان رئال مادرید می توانند از تجربیات زیدان بهترین استفاده را ببرند. 

 

فرانک ریبری در آخرین سال های حضور زین الدین زیدان در تیم ملی فرانسه با او همبازی بود و هافبک کنونی بایرن مونیخ در مصاحبه با اشپورت بیلد می گوید که خوشحال است زیدان دیگر در زمین بازی حضور ندارد.

ریبری درباره زیدان گفت:


ما خوش شانس هستیم که زیدان در این بازی فقط روی نیمکت حضور دارد و بازی نخواهد کرد. زیزو به عنوان مربی بسار خوب کار کرده ، و کارش را عالی انجام داده است. او می تواند هر کاری را انجام دهد، او می توانید تجربیات خود به عنوان یک بازیکن جهانی را به بازیکنان منتقل کند.

به عنوان یک بازیکن زیدان دیوانه کننده بود، من چند بازی در کنار او در تیم ملی حضور داشتم. بنابراین من ترجیح می دهم زیدان را به عنوان مربی روی نیمکت ببینم تا اینکه در زمین حضور داشته باشد.

ریبری همچنین درباره دو بازی پیش رو مقابل رئال مادرید و شانس صعود تیمش گفت:


گلزنی ما در بازی رفت بسیار مهم است اما در عین حال نشان داده ایم که در آلیانتس آرنا توانایی شکست دادن هر تیمی را داریم. قدرت ما در بازی های خانگی همانند یک اسلحه مهلک است. در بازی برگشت هم در سانیتاگو برنابئو یک جو توصیف ناشدنی در پیش خواهیم داشت.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد