وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کارشناسان ESPN اضلاع مربع نیمه نهایی را پیش بینی کردند؛ موناکو، اتلتیکو، یوونتوس و بایرن بیشترین رای را به خود اختصاص دادند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا شب با 4 دیدار حساس از مرحله یک چهارم نهایی دنبال خواهد شد.  

امشب (سه شنبه) در حساس ترین مسابقه، یوونتوس پذیرای بارسلونا است و در دیگر دیدار، دورتموند در سیگنال ایدونا پارک، رودرروی موناکوی آماده صف خواهد کشید. فردا شب (چهارشنبه) هم اتلتیکو مادرید با لسترسیتی مسابقه خواهد داد و در نفس گیرترین قرعه این مرحله، بایرن مونیخ در آلیانس آرنا، میزبان قهرمان اروپا و مدافع عنوان قهرمانی، رئال مادرید است.

برهمین اساس، کارشناسان وبسایت معتبر ESPN، اقدام به پیش بینی تیم های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان کرده اند. گابی مارکوتی، مارک اوگدن، مایکل کاکس، دیوید هیرشی و دیگران از جمله خبرنگاران ESPN در برزیل و آرژانتین، اضلاع مربع نیمه نهایی چمپیونزلیگ در این فصل را برگزیده اند که آرای مربوط به هر تیم از نظرات این 16 شخص/ گروه، به شرح زیر است:

اتلتیکو مادرید: 16 رای

بایرن مونیخ: 14 رای

موناکو: 11 رای

یوونتوس: 9 رای

بارسلونا: 7 رای

دورتموند: 5 رای

رئال مادرید: 2 رای

لسترسیتی: 0 رای

گفتنی است بیشترین انتخاب ها از سوی کارشناسان اعلام شده به اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ، موناکو و یوونتوس اختصاص داشت و نکته جالب توجه آرای پایین رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و صفر رای اختصاص داده شده به لسترسیتی، قهرمان انگلیس، بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد