وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 4 - 1 بروسیا دورتموند؛ خط و نشان باواریایی ها برای رئال

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن موفق شد با ارائه نمایشی برتر، 1-4 دورتموند را مغلوب کده و با روحیه ای بالا به استقبال دیدار برابر رئال برود. 

 

بایرن مونیخ برای نزدیک تر شدن به فتح بوندسلیگا و دورتموند برای رسیدن به رتبه دوم، در آلیانس آره نا به مصاف هم رفتند.

بازی با برتری بایرن آغاز شد و این تیم در همان دقیقه 3 موفق شد دروازه دورتموند را باز کند. با ارسال عرضی فیلیپ لام، ریبری در پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای زمینی و دقیق و با استفاده از اشتباه سنگربان دورتموند، گل اول بازی را به ثمر رساند.

اما حملات بایرن ادامه یافت و دقایقی بعد این تیم موفق شد گل دوم را نیز به ثمر برساند. لواندوفسکی در پشت محوطه و با یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیق، گل دوم شاگردان کارلتو را به ثمر رساند.

در دقیقه 13، روبن فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه پای چپ او راهی به دروازه نیافت. 4 دقیقه بعد، یک بار دیگر روبن دروازه بورکی را تهدید کرد اما این هم ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 20، دورتموند موفق شد بر خلاف جریان بازی یکی از گل ها را جبران کند. با دفع اشتباه آرتورو ویدال، توپ در پشت محوطه به گوئررو رسید و او نیز با ضربه ای فوق العاده موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

در دقیقه 30، روبن یک بار دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما این بار نیز ضربه دیدنی او با عکس العمل بسیار خوب بورکی همراه بود. 

در اواخر نیمه اول و با ارسال روبن، لواندوفسکی موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری 1-2 میزبان به پایان برسد. 

اما بایرن نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 49 به گل برسد. حرکت عرضی روبن با جا گذاشتن دو مدافع دورتموند همراه بود تا ستاره هلندی با ضربه ای دیدنی، گل سوم بایرن را به ثمر برساند. 

در ادامه، بایرن حاکم مطلق توپ و میدان بود و اجازه نزدیک شدن به دروازه خود را به دورتموند نمی داد. 

در دقیقه 67، اوبامیانگ می توانست در موقعیت بسیار خوب اختلاف را به حداقل برساند اما بواتنگ ضربه او را از روی خط برگرداند. 

یک دقیقه بعد، لواندوفسکی با بروکی تک به تک شد و بعد از جاگذاشتن او متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و این مهاجم لهستانی گل دوم خود و چهارم بایرن را به ثمر برساند. 

در دقیقه 75 و با پاس دیدنی روبن، کیمیچ موقعیت بسیار خوبی برای افزایش اختلاف داشت اما ضربه چیپ او به یبرون رفت.  

در دقیقه 85، ویدال می توانست با ضربه ای والی گل پنجم را به ثمر برساند اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت. لحظاتی بعد، پولیسیچ با ضربه ای محکم دروازه بایرن را تهدید کرد که اولریش واکنش خوبی نشان داد. در ادامه اتفاق خاصی رخ ندا تا بایرن با نتیجه 1-4 دورتموند را مغلوب کند.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
بهمن شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 22:52

بدبخت شدیم

معلوم نیس لوا چش شد

امیر1 شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 22:52

بسیار بازی عالی و پرقدرتی رو از بایرن دیدیم..
تبریک خدمت دوستان ..
لوا محشر بود.. امیدوارم مصدوم نشه شونش مثل اینکه درد میکرد
به امید له کردن رئال در آلیانز

عباس شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 22:56

برد روحیه بخشی بود
یه برد با تفاضل گل بالا از بازی چهار شنبه بازی خوب بایرن تمام میکنه
انشالا با سه گانه سال فوتبالی رو تمام کنیم

محمد شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 23:20

تبریککککککککککک تبریککککککککککککککککک بازی خوبی بود همه عالی بودند چه میکردند این دو بال کهنه کار امیدوارم همیشه سالم باشند راستی لوا مشکلش فکرنکنم حاد باشه

محمد یحیی شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 23:29

تبریک میگم به طرفداران بایرن بازی خوبی بود امیدوارم لوا مصدومیتش جزعی باشه البته لواندوفسکی ماشاا... بازیکنی هس که به این راحتیا مصدوم نمیشه واسه بازی با رئال باید با تمام توان بازی کنن و تو همون دیدار رفت کار رئال یکسره کنن امیدوارم نویر و مولر هم با قدرت برگردن تو ترکیب اف سی هالیوود

پارسا مونیخ شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 23:45 http://g

محمدرضا دورتموندی
کجایی؟ کجایی؟
دقیقا کجایی؟

Rahmani یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 01:55

روبری عالی بودند،روبن بی نظیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد