وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: برای قهرمانی در اروپا، باید بهترین ها را از دور رقابت ها خارج کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن می گوید که در حال حاضر روی دو بازی بعدی بوندس لیگا تمرکز کرده اند و بعد از آن سراغ بازی با رئال مادرید خواهند رفت. 

 

هفته آینده دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد و در حساس ترین بازی این مرحله تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف هم خواهند رفت. روبن که سابقه حضوری ۲ ساله در رئال مادرید را دارد از این بازی به عنوان یک دیدار ویژه برای خودش یاد می کند. روبن درباره بازی با رئال می گوید:


نمی خواهم زیاد درباره بازی مقابل رئال مادرید صحبت کنم. هنوز وقت بازی با رئال فردا نرسیده و ما اکنون بازی هوفنهایم را در پیش داریم و بعد از آن بازی مقابل دروتموند. ما بازی به بازی فکر می کنیم. مطمئنا بازی مقابل رئال ماردید برای من بسیار ویژه خواهد بود.

من مدت زمان زیادی در رئال مادرید حضور نداشتم، فقط دو سال بود اما این باشگاه هنوز جزئی از گذشته من است. برای حرفه من بازی در رئال اتفاقی خوب بود اما اکنون این برای من مسئله و موضوع خاصی نیست و فقط می خواهم رو به جلو حرکت کنم. این بازی سرانجام فرا خواهد رسید و اگر خواهان کسب عنوانی باشید باید از شر بهترین تیم ها خلاص شوید، فرقی نمی کند که چه مرحله ای و چه زمانی باشد. باخت ما مقابل رئال مادرید در ۲۰۱۴ مربوط به گذشته است و گذشته ها اکنون بی تاثیر هستند. نگاه ها همیشه باید رو به جلو باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد