وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای آ اس: علاقه بایرن مونیخ به جذب یانیک کاراسکو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیفیت بالای کاراسکو در کنار پا به سن گذاشتن روبری باعث شده تا آنچلوتی به جذب وینگر اتلتیکو علاقمند باشد. 

 

باشگاه بایرن مونیخ برای جایگزینی آرین روبن و فرانک ریبری که پا به سن گذاشته و به سال‌های پایانی فوتبالشان نزدیک می‌شوند، به یانیک فریرا کاراسکو، وینگر بلژیکی اتلتیکو مادرید علاقمند است.

به گزارش as، کاراسکو که در موناکو چهره شد، عملکرد بسیار خوبی به ویژه در فصل جاری در تیم سیمئونه داشته است. کیفیت و مهارت بالای کاراسکو به خصوص در جا گذاشتن مدافعان حریف در کنار توانایی بازی در خط حمله باعث شده باشگاه‌های بزرگ اروپایی نمایش‌های او را زیرنظر داشته باشند. از جمله باشگاه‌هایی که علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند، بایرن مونیخ است.

آنچلوتی که می‌داند دو بازیکن کناری و تاثیرگذار خود یعنی روبن و ریبری به سال‌های پایانی فوتبالشان رسیده‌اند و در این مقطع ریسک مصدومیت آنها بسیار بالاتر می‌رود، با شناختی که از کیفیت‌ کاراسکو دارد، مایل به جذب این بازیکن ملی‌پوش است. گرچه به نظر می‌رسد باوارایایی‌ها کار بسیار دشواری برای به خدمت گرفتن او داشته باشند. چه اتلتی با آگاهی از علاقه دیگر تیم‌ها چندی پیش با تمدید قرارداد کاراسکو، بند آزادسازی 100 میلیون یورو روی او قرار داد.

بایرن مونیخ به جز روبری در پست کاراسکو بازیکنانی چون کومان و کوستا را هم در اختیار دارد. اولی به صورت قرضی و با بند خرید دائمی از یوونتوس به بایرن مونیخ پیوسته و دیگری هم نتوانسته در این فصل انتظارات را برآورده کند و شایعاتی مبنی بر احتمال خروجش در تابستان به گوش می‌رسد.

کاراسکو تا سال 2022 با اتلتیکو مادرید قرار دارد. 23 ساله است و در فصل جاری در 41 بازی برای تیمش موفق به زدن 14 گل شده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد