وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چهار باشگاه بزرگ اروپا کیمیش را می خواهند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یاشوا کیمیش هافبک جوان بایرن مونیخ مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا قرار گرفته است. 

 

یاشوا کیمیش در این فصل در ۱۹ بازی بوندس لیگا برای بایرن مونیخ به میدان رفته و در این میان ۹ بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده است. این مدافع-هافبک ملی پوش و جوان در هفته های اخیر چند بار از وضعیتش در بایرن مونیخ ابراز نارضایتی کرده است و در همین حال مسئولان باشگاه به صورت رسمی اعلام کرده اند که او را برای جانشینی فیلیپ لام در نظر دارند. کیمیش بارها از تمایلش برای بازی در پست هافبک سخن گفته است و به نظر می رسد کارلو آنچلوتی هم چنین نظری داشته باشد.

روز پنج شنبه کیکر از علاقه ۴ باشگاه صاحب نام اروپا به کیمیش خبر داد و به نظر می رسد آن ها در تابستان برای جذب این بازیکن آینده دار اقدام کنند هر چند بعید به نظر می رسد مسئولان باشگاه با جدایی او موافقت کنند. کیکر چهار تیمی که به جذب کیمیش علاقه دارند را منچستر یونایتد، منچستر سیتی، بارسلونا و رئال مادرید اعلام کرده است. در این میان منچستر سیتی و بارسلونا از مدت ها قبل کیمیش را زیر نظر گرفته اند و بسیاری از رسانه ها او را هدف اصلی پپ گواردیولا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی می دانند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد