وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن و ریبری در مصاحبه با اسکای: اولی هوینس یعنی بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری و آرین روبن حداقل یک فصل دیگر در بایرن مونیخ خواهند ماند و می توان این دو را جز اسطوره های این باشگاه آلمانی حساب کرد. 

 

در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ کمتر بازیکن غیر آلمانی به جایگاه کنونی فرانک ریبری و آرین روبن رسیده اند و این دو بازیکن قصد دارند تا آخرین سال های حضورشان در فوتبال حرفه ای را هم در این باشگاه سپری کنند. کانال اسکای اسپورت مصاحبه ای اختصاصی با این دو ستاره بایرن مونیخ ترتیب داده که در ادامه آمده است.

- در بیشتر دوران حضور در بایرن مونیخ کنار همدیگر بوده اید. این سال ها چگونه بود؟

روبن: من و فرانک برای حدود ۸ سال در بایرن مونیخ کنار هم بازی کرده ایم. ما لحظات زیادی را با هم سپری کرده ایم.

ریبری: من و آرین به خوبی همدیگر را می فهمیم. ما با هم برای موفقیت تیم کار می کنیم. مهم نیست چه کسی گل می زند یا پاس گل می دهد بلکه می خواهیم به هدف های مشترک برسیم.

- نقطه ضعف بازی ریبری؟

روبن: ضربات سر فرانک خیلی بد است.

- نقطه قوت بازی روبن چیست؟

ریبری: پای چپ آرین به صورت واضح از پای راست او بهتر است. دوست داشتم پای چپ روبن مال من می بود.

- چرا با وجود داشتن پیشنهاد از چین تصمیم به تمدید قرارداد با بایرن مونیخ گرفتید؟

ریبری: ما می خواستیم در بالاترین سطح کماکان بازی کنیم و افتخارات و عناوین بیشتری کسب کنیم.

روبن: بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است و من افتخار می کنم که بخشی از آن هستم. بایرن مونیخ واقعا یک باشگاه خانوادگی است، از بازیکنان گرفته تا کارمندان و هواداران. همه با هم متحد هستند و بهترین ها را برای باشگاه می خواهند.

- آیا شما را می توان جزء اسطوره های باشگاه بایرن مونیخ حساب کرد؟

روبن: نمی دانم. زمانی که هواداران اسم من یا فرانک را فریاد می زنند خوشحال می شوم. من به آن ها اجازه می دهم که تصمیم بگیرند.

آیا زوج "روبری" را می توان بهترین بازیکن جهان نامید؟

ریبری: بله (باخنده)، زمانی که یکی از ما دو تا مصدوم شود به این بازیکن زنگ می زنیم و جای ما بازی خواهد کرد.

اهمیت اولی هوینس برای باشگاه بایرن مونیخ؟

ریبری: اولی هوینس فردی بسیار مهم برای من است. عشق او به بایرن مونیخ باورنکردنی است.

روبن: اولی هوینس یعنی بایرن مونیخ.

درباره پیوستن باستین شواین اشتایگر به لیگ ام ال اس؟

روبن: دوران حضور او در منچستر یونایتد سخت بود. او تصمیم گرفت که گامی جدید بردارد و من برای او در امریکا بهترین ها را آروز می کنم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
حنانه پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 09:40

دوتا گل پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد