وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: بایرن آخرین باشگاه من در اروپاست؛ بایرن و رئال شانس برابر دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ می گوید که قبلا در آستانه ترک این باشگاه قرار داشته است. 

 

 

فرانک ریبری، وینگر 33 ساله بایرن مونیخ که حدود ده سال است که در این تیم حضور دارد، مصاحبه ای با کیکر انجام داد:

در سال های 2008 و 2009 تمامی تیم های بزرگ خواهان جذب من بودند. البته که به انتقال به تیمی دیگر فکر می کردم. در واقع، باید از اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه تشکر کنم زیرا آن ها در آن زمان مرتبا با من صحبت می کردند. حالا من ده سال است که در بایرن مونیخ حضور دارم و در این تیم برنده تمام جام ها شده ام. خانواده من راضی هستند و من نیز خوشحالم. 
 

وی در ادامه افزود:

من همواره گفته ام که بایرن مونیخ آخرین باشگاه من در اروپا خواهد بود. من تا زمانی که زانویم، قوزک پایم یا کمرم بگویند که دیگر بس است، به بازی کردن ادامه خواهم داد. اگر مصدومیت ها به سراغم نیایند، ممکن است تا هنوز برای دو یا سه سال دیگر در بالاترین سطح بازی کنم. من واقعا رابطه خوبی با بایرن مونیخ دارم و شاید روزی پس از بازنشستگی مربی شدم، اما ابتدا می خواهم در سطح جوانان مربیگری کنم.
 

فرانک ریبری می گوید که برای بازی مقابل رئال مادرید باید در بالاتری سطح ممکن باشند:
بازی دشواری خواهد بود، حتی برای رئال مادرید هم این بازی دشوار است. باید برای این بازی در بالاترین سطح باشیم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و نتیجه آن کیفیت فوق العاده ای تیم است. باید آگاه باشیم که مقابل رئال مادرید نباید هیچ اشتباهی مرتکب شویم. مقابل برخی از تیم ها گاهی اوقات با نمایشی معمولی هم می توان نتیجه گرفت، حتی اگر ما روز بدی را پشت سر بگذاریم . برابر رئال مادرید هیچ تیم شانس بیشتری ندارد و هر دو تیم برابر هستند. برای این بازی باید تمامی بازیکنان در بهترین فرم باشند.

 

ریبری همچنین درباره مقایسه آنچلوتی با مربیانی نظیر هیستفیلد و هاینکس گفت:
بله این افراد شبیه هم هستند. آنچلوتی با بازیکنانش بسیار راحت است و تجربه بالایی دارد. او چیزهای زیادی درباره فوتبال می داند. آنچلوتی می داند که تیم چگونه بازی می کند. رابطه بین مربی و بازیکن یکی از اساس هاست.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد