وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فقیر یا غنی، مسئله این است؛ فوتبال آلمان روبه تک قطبی بودن می رود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در سال های اخیر قهرمان بلامنازع فوتبال آلمان بوده است. 

 

تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته بیست و پنجم بوندس لیگا موفق شد با حساب 1 بر 0 مونشن گلادباخ را شکست بدهد. با توجه به شکست لایپزیش در این هفته، اختلاف تیم های اول و دوم به 13 امتیاز رسید.

به نقل از AS، اگر این فصل نیز بایرن مونیخ در بوندس لیگا به قهرمانی برسد، برای پنجمین فصل متوالی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است و این شاید زنگ خطری برای فوتبال آلمان باشد. توماس مولر پس از بازی در مورد ادامه روند خوب بایرن صحبت کرد.

یکی از کارشناسان فوتبال آلمان به کیکر در این مورد گفته است:

“نمی توان بایرن را به خاطر این روند سرزنش کرد، اما اگر این قهرمانی ها چند بار دیگر تکرار شود، برای فوتبال سودی در پی نخواهد داشت. در آغاز فصل در انگلیس 5 تیم خود را مدعی قهرمانی می دانند، در ایتالیا سه و در اسپانیا دو تیم. در آلمان اما هیچ یک از 17 تیم دیگر هدفی برای قهرمانی در لیگ ندارند.
 

این در حالی است که اختلاف دورتموند با بایرن مونیخ هم اکنون 16 امتیاز است. بایرن حال می تواند در این فصل سه گانه کند. آن ها در نیمه نهایی دی اف بی پوکال و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز حضور دارند. رومنیگه اعتقاد دارد اختلاف بین فقیر و غنی در فوتبال آلمان در سال های آینده بیشتر به چشم خواهد آمد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
حنانه سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 09:53

دو سه سال اینده لایپزیش با تزریق پول از طریق شرکت نوشابه سازی ردبول یه قطب قدرتمند میشه تو بوندسلیگا. دوتمند هم که همیشه قدرتمند هست. وولسبورگ هم مطمئن باشید حداکثر تا دو سال دیگه خریدایی میکنه که به پای تیمهایی مث دورتمند و بایرن میرسه. این چهار تیم میشن تیمای برتر که واسه قهرمانی میجنگن. لیگ جذابتر میشه و بایرن هم به چالش کشیده میشه در نتیجه قویتر میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد