وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مورینیو: شاید در آینده به لیگی بروم که مسئول تدارکات هم بتواند تیم را قهرمان کند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد به تازگی مصاحبه ای را با فرانس فوتبال انجام داده و در این مصاحبه که قرار است روز سه شنبه منتشر شود. 

 

در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. پیش از انتشار متن کامل مصاحبه، بخش هایی از این گفتگو درز کرده است. مورینیو در مورد شرایط فعلی منچستریونایتد، اوضاع کنونی خودش و آینده صحبت های جالبی به زبان آورده است.

تغییر شخصیت و رفتار


مورینیو تلاش می کند در بیرون از زمین، فردی متفاوت با آن چه در دنیای فوتبال است، باشد. تلاشم این است که آرام و خونسرد رفتار کنم، دوست دارم در بیرون از مستطیل سبز، به فوتبال فکر نکنم. اکنون این توانایی را پیدا کرده ام که خارج از زمین بازی، به فوتبال فکر نکنم، فوتبال تماشا نکنم و به کارهای دیگری بپردازم. اکنون می توانم این کار را انجام دهم و از فوتبال فاصله بگیرم ولی در ابتدای دوران حرفه ایم، نمی توانستم این کار را بکنم. کل ۲۴ ساعت فکر و ذهنم درگیر فوتبال بود. باید سعی می کردم پخته تر عمل کنم و حالا به این پختگی و بلوغ رسیده ام. اکنون آرامش و خونسردی بیشتری هم دارم. کسب یک برد دستاورد خارق العاده ای نیست و با یک باخت هم ناامید نمی شوم. فکر می کنم می توانم این آرامش را به افرادی که با آن ها کار می کنم منتقل کنم. البته همچنان جاه طلبی، حرفه ای گری و حس وابستگی به فوتبال را دارم ولی در کنترل احساساتم پخته تر شده ام.

سختی رقابت در انگلیس


من فرد باهوشی در زمینه انتخاب کشور و یا تیم برای مربیگری نیستم. می توانستم به باشگاهی بروم که قهرمانی در لیگ آن کشور، بسیار ساده تر باشد. شاید باید در آینده باهوش تر عمل کنم و به کشوری بروم که هرکسی می تواند در آنجا به قهرمانی برسد. شاید به کشوری بروم که حتی مسئول تدارکات هم می تواند تیم را به قهرمانی برساند. اکنون در انگلیس باشگاه ها بسیار از نظر مالی قدرتمند هستند. لیگ برتر شرایطی را فراهم آورده که تیم ها از توان مالی بالایی برخوردارند و این موضوع لیگ را دگرگون کرده است. در چنین موقعیتی، منچستریونایتد دیگر آن قدرت اصلی و دست نیافتنی نیست. یونایتد جزوی از پنج، شش و یا هفت باشگاه بسیار قدرتمند لیگ برتر محسوب می شود. که تیم هایی با قدرت کمتر ( و نه ضعیف تر) پشت سر این هفت تیم حضور دارند.

به طور مثال بایرن مونیخ در آلمان را بنگرید. می دانید آن ها چه زمانی قهرمانی در لیگ را جشن می گیرند؟ تابستان قبل! پیش از شروع فصل، آن ها بهترین بازیکنان دورتموند را جذب می کنند. گوتسه، لواندوفسکی و تابستان قبل هم هوملس را خریداری کردند. در انگلیس دیگر مثل سابق یک تیم نمی تواند قدرت را به تنهایی در دست داشته باشد. چه سیتی چه یونایتد و چه لیورپول. قدرت تقسیم شده است. منچستریونایتد هم دیگر آن شخصیت های قوی مثل اسکولز، کین و گیگز را در ترکیبش ندارد. البته هنوز بازیکنان بزرگ و باتجربه ای از آن نسل نظیر کریک و رونی در تیم حضور دارند ولی بازیکنان جدید باید خود را با شرایط وفق دهند. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم زلاتان را به یونایتد بیاورم. او بدون آن که با فرهنگ و فوتبال انگلیس آشنایی داشته باشد، با شخصیت قوی اش توانست خودش را بیشتر از یک بازیکن در منچستریونایتد نشان دهد.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
Sina سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 07:39

جناب آغای ادعا همین الان این تیم منچسترت در سخترین و پولدارترین لیگ دنیا به قول خودت به بایرن بخوره چن تا میخوره ؟!؟! مطمنی دو رقمی نمیشه؟!! و یا اینکه بری رو چارده پونزده گل ..!! اصلا دور از ذهن نیست..کشتین ما رو با این لیگ سخت و فشردتون ....من شک دارم این تیم بتونه دارمشتات رو هم ببره

یه بایرنی سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 07:49 http://all4dl.blogsky.com

حنانه سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 09:47

فقط لب و دهنه این بشر. باید بهش بگن اقای لب و دهن نه اقای خاص.

محمد سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 10:07

اونوقت من نمیدونم این لیگ پرازادعا وپرخرج چرا تو اروپا هیچی نمیشه اونوقت تیمی که بیشتر ازپنجاه میلیون خرج نمیکنه این همه تو اروپا خوبه

محمد یحیی سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 15:13

منچسترت بخوره به بایرن دورقمی میشه

hosein002 سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 15:43

از گروهش تو لیگ اروپا بزور بالا اومدهحالا برا بایرن شاخ شده.
تولیگ هم ۲امتیاز از اون ارسنال دورقمی بیشتر داره.
حرف خرید هم هرتیمی جز منچستر بدنه ادم قبول میکنه.
معلوم نیست چقد پول دادن که ابراهیموویچ سر پیری براشون تو۲متری برگردون میزنه.
خرید پوگبا هم که رکورد شکست.

محمدجواد سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 16:39

مردک ، لیک بادیه نشین عرب که با پول شیوخ اداره میشه به درد عمش میخوره

مانشافت پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 16:12

تو مربا هم نیستی چه برسه به مربی، با اون همه ولخرجی و این همه بازیکن هنوز داری درجا میزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد