وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گریزمن: بازی برای رئال مادرید، بارسلونا یا بایرن مونیخ رؤیای هر بازیکنی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آنتوان گریزمن مایل است که روزی پیراهن یکی از تیم های بارسلونا، رئال مادرید یا بایرن مونیخ را به تن کند، اما در حال حاضر تمایلی به ترک اتلتیکو مادرید ندارد. 

 

انتقال به منچستر یونایتد و اولدترافورد در لیست آرزو های ملی پوش فرانسوی جایی ندارد اما در مصاحبه با Marca راجع به سایر احتمالات گفت:


آیا ممکن است در آینده برای رئال مادرید یا بارسلونا بازی کنم؟ چرا که نه. بازی برای این دو باشگاه بزرگ یا بایرن مونیخ رؤیای هر بازیکنی است. اما در این مقطع نمی توانم خود را در رئال مادرید یا بارسلونا یا هر باشگاه دیگری تصور کنم. در حال حاضر از جایی که هستم، راضی ام. هیچ تمایلی به ترک اتلتیکو ندارم، نه به مقصد پاریسن ژرمن، نه چین، نه MLS، نه روسیه و نه هیچ مقصد دیگری.

این مهاجم که روز سه شنبه ۲۶ ساله خواهد شد، می خواهد حداقل یک سال دیگر در تیم سیمئونه بماند اما آینده اش صرفاً وابسته به سرمربی آرژانتینی نیست:


آینده من به سیمئونه بستگی ندارد. ممکن است روزی او یا من جدا شویم. قبل از شروع این فصل با او تماس گرفتم تا از برنامه هایش آگاه شوم، و او گفت که می ماند و این حس خیلی خوبی داشت و من هم ماندم. اما ما جدایی ناپذیر نیستیم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد