وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حضور کیمیش در صدر لیست خریدهای تابستانی گواردیولا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا قصد دارد در تابستان تغییرات زیادی در کادر بازیکنان منچستر سیتی اعمال کند و به همین منظور چندین بازیکن از این تیم جدا خواهند شد و همانند تابستان گذشته، سیتیزن ها حضوری فعال در بازار نقل و انتقالات خواهند داشت. 

 

پس از شکست مقابل موناکو و شانس بسیار کم منچستر سیتی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، گفته می شود پپ گواردیولا قصد دارد در تابستان اجازه خروج ۱۵ بازیکن تیم را صادر کند و ۶ ستاره جدید به ترکیب تیمش اضافه کند. طبق گزارش رسانه های انگلیس، در لیست پپ بیشتر بازیکنان آلمانی و اسپانیایی دیده می شوند و یاشوا کیمیش هافبک بایرن مونیخ در صدر این لیست قرار دارد. کیمیش در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ زیر نظر پپ گواردیولا شانس زیادی برای حضور در میدان پیدا کرد اما در فصل کنونی آنچلوتی کمتر او را در ترکیب تیمش قرار می دهد.

رالف رانگنیک مدیر ورزشی لایپزیگ که به دلیل حضور کیمیش در این باشگاه رابطه نزدیکی با هم دارند هفته گذشته در مصاحبه با Sport۱ درباره این بازیکن جوان گفت:


شرایط برای یاشوا دشوار است. فصل گذشته سرمربی او را می خواست و زیر نظر سرمربی قبلی شانس زیادی برای حضور در میدان پیدا می کرد. اکنون سرمربی تیم تغییر کرده و سرمربی جدید هم موفق است. زیر نظر آنچلوتی کیمیش اهمیت گذشته را از دست داده است.

در همین حال باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارد با خداحافظی لام در پایان فصل، کیمیش را جایگزین او در سمت راست کند، چیزی که به مزاق این بازیکن زیاد خوش نمی آید. رومنیگه درباره نقشه باشگاه برای کیمیش گفت:


او در برنامه های آینده ما جایگاهی مهم دارد. از فصل آینده و با نبود لام، او دقایق بیشتری برای حضور در زمین به دست خواهد آورد.

قرارداد کنونی کیمیش با بایرن مونیخ تا تابستان ۲۰۲۰ معتبر است و رسانه های انگلیس ارزش او را ۴۶ میلیون یورو اعلام کرده اند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد