وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش بایرنی ها و رئالی ها به قرعه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

رئال را خیلی خوب می شناسم و می دانم که حریف دشواری پیش رو خواهیم داشت. برای من دو بازی خاص و هیجان انگیز برابر تیم سابقم است. معتقدم هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و باید بگویم که به خودمان اطمینان داریم و با وجود سختی کار، شانس برای صعود خواهیم داشت. بازگشت به مادرید و برنابئو هیجان انگیز است ولی این فقط یک بازی فوتبال است و می خواهیم به عنوان تیم برتر از بازی رفت به برنابئو بیاییم. معتقدم گذشته من در رئال نمی تواند هیچ مزیتی برای ما در این مرحله باشد. در اروپا همه حریفان از هم شناخت دارند و برنده را جزئیاتی اندک مشخص خواهند کرد. رئال مربی و بازیکنانی فوق العاده در اختیار دارد و باید بهترین نمایش خودمان را ارائه دهیم.

 
فیلیپ لام:

باید نتیجه ای خوب در مونیخ کسب کنیم. ما یک تیم قوی در اختیار داریم و باید مطمئن شویم که برای بازی برگشت نتیجه ای خوب کسب کرده ایم.

 

مانوئل نویر:

ما همیشه در مقابل رئال مادرید بازی های خاصی را تجربه کرده ایم. به نظرم همه منتظر شروع شدن این دیدار هستند. جو لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خیلی خاص است. آن ها حریف قدرتمندی هستند. من معتقدم که رئال مادرید هم از این که در این مرحله به ما خورده است، خوشحال نیست. ما سرمربی ای داریم که رئال مادرید را به خوبی می شناسد. این دو بازی بسیار سخت خواهد بود و شانس هر دو تیم 50 درصد است.
   

ژابی آلونسو:

دیدار بسیار بزرگی خواهد شد. بایرن و رئال، دو حریف تاریخی در اروپا هستند و برای من به شخصه، دیداری بسیار خاص خواهد بود. برای مصاف با رئال آماده ایم و به عقیده من، کسب یک نتیجه خوب در بازی رقت بسیار مهم است؛ چرا که همه می دانیم بازی در برنابئو چقدر دشوار است. بازیکنان رئال هم البته می دانند که در آلیانس آرنا چه جوی انتظارشان را می کشد.

  

کارل هاینس رومنیگه:

رئال 11 بار فاتح لیگ قهرمانان شده و انگیزه ما برای بازی برابر این تیم بسیار بالاست. معتقدم شانس هر دو تیم 50-50 است؛ ولی تاکنون هیچ تیمی نتوانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و رئال هم که قهرمان سال گذشته است طبق این روند، باید برابر ما حذف شود. این برتری اندک ما نسبت به رئال برای صعود به نیمه نهایی است. هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و در سال های اخیر بارها بایکدیگر بازی کرده اند. ما در بایرن، اسپانیایی های زیادی داریم که به خوبی بازیکنان رئال را می شناسند. دو بازی جذاب و سخت در انتظار هر دو تیم است.

 

لوتار ماتئوس:

از نظر من در این مرحله 4 تیم برتر اروپا با هم بازی خواهند کرد. بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید و یوونتوس مقابل بارسلونا. فوتبال دوستان شاهد دیدار های تماشایی خواهند بود. کارلو آنچلوتی  معتقد است اختلاف زیادی بین آن ها و رئال مادرید نیست و از نظر من او درست گفته است. دیدار بایرن و رئال مادرید نزدیک خواهد بود.
  

زین الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید):

حالا به این حرف ها و شایعات باید خندید. بیینید به چه تیمی برخورد کرده ایم. حالا متوجه شدید که شانس همیشه با رئال نیست. در رئال یاد گرفته ام که رسیدن به موفقیت ساده نیست و باید از سد همه حریفان بزرگ گذشت. برای دو مسابقه دشوار با بایرن هیجان زده ام. اکنون 5 بازی تا قهرمانی اروپا و 12 بازی تا قهرمانی لالیگا فاصله داریم. بایرن تیم خوبی است و یکی از قرعه های سختی بود که می توانست نصیب ما شود. هنوز با آنچلوتی صحبت نکرده ام و فکر هم نمی کنم که آنها از ما بترسند. بایرن تیمی قدرتمند است و معتقدم که این بازی برای ورزش فوتبال، یک اتفاق خوشایند است. هر دو طرف شناخت خوبی از یکدیگر دارند ولی مهم تر از هر استراتژی ای، عملکرد و تعهد بازیکنان درون زمین خواهد بود.

 

تونی کروس (بازیکن رئال مادرید):

ما می خواهیم قهرمان شویم و برای این کار نیاز داریم هر حریفی را شکست دهیم.

 
امیلیو بوتراگنیو (نماینده رئال مادرید در مراسم قرعه کشی):

بایرن یکی از بدترین قرعه های ممکن بود و شاید؛ البته برای بایرن نیز ما چنین شرایطی داریم. آنچلوتی رئال را خیلی خوب می شناسد و می دانیم که دو بازی سخت پیش رو داریم. بایرن تیمی بزرگ با بازیکنانی درجه یک است. خوشحالم که بازی برگشت در مادرید خواهد بود و این یک برتری خفیف به ما می دهد ولی معتقدم اگر به بایرن اجازه دهیم تنها 20 دقیقه از بازی خودش را در خانه ارائه دهد، نتیجه ای مرگبار خواهیم داشت.

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد یحیی جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 19:03

بدم میاد از این تونی کوروس امیدوارم توری بایرن حالتونو بگیره که خودت پشیمون بشی کوروس جان فک کردی آلیانس خونه خاله پسر جان ۵ بر ۰ نابود میشین تازه باید به مصاف بارسا هم برین که گاوتون زایدس یه کاری بکنیم که از رفتنت از بایرن پشیمون بشی

محمد جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 21:52

پیش به سوی له کردن رئال وپیش به سوی فتح سه گانه

مسعودآلمانی-رئالی جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 23:38

رئال میره بالا زیادخودتونو خسته نکنیدرئال تیم لیگ قهرمانان هست

مسعودآلمانی-رئالی جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 23:44

بایرنی های عزیز فقط بعدازحذفتون نیادناسزابه کارلتوی دوست داشتنی بگید.بیچاره گورادیولا بدباهاش رفتارکردید.رئال نیمکت قویتری داره.رئال خط حمله قویتری داره رئال هافبک های قویتری داره.ولی بایرن دفاع ونویردوست داشتنی قویترهست.به امیدصعود و قهرمانی رئال دوست داشتنی

hosein002 جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 23:56

یادت باشه مسعود رعالی
اخر فروردین باید مرد باشی تا به اینجا بیای
نمیخوام بیخود شعار بدم ولی برو نتیجه چند بازی اخیر ۲تیم رو ببین,باحفظ احترام حالم از رعال بهم میخوره و میدونم امسال ۱۰۰%حذف هستید.
متعصب نباش و ماه دیگه هم بهمون سر بزن

مهدی شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 01:15

محمد یحیی جان عزیز انگار خاطره ی خوشی از ۵_۰ نداری

پژمان شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 11:37

میشه اینجا فقط حرف بایرن زد؟؟؟
حرف رئال دارین بیرون لطفا-
اینجا برای هواداران بایرن هستش-نه هیچ تیم دیگه ای.

Just bayern شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 13:45

آفرین پژمان جان منم همیشه اینو میگم،یه مدت میگفت برا آلمان میاد اینجا خو برو دیگه

حمیدرضا رضایی شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 18:13

ممکنه شرایط رئال تا سال دیگه بهتر بشه خخخخخ ولی با این عملکرد کنونی صد در صدر رئال حذفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد