وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رائول: لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است؛ بایرن مونیخ ترکیبی فوق العاده دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رائول گونزالس می گوید عملکرد روبرت لواندوفسکی او را تحت تاثیر قرار داده است. 

 

رائول گونزالس اسطوره باشگاه رئال مادرید که سابقه بازی در بوندس لیکا را هم در کارنامه دارد معقتد است که بایرن مونیخ یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. رائول در مصاحبه با کیکر درباره وضعیت کنونی بایرن موینخ گفت:


بایرن مونیخ شانس خوبی برای کسب قهرمانی در چمپیونز لیگ دارد. کیفیت بازیکنان بایرن مونیخ بسیار، بسیار بالاست. بایرن مونیخ با اختلاف صدر نشین بوندس لیگاست و در بازی مقابل آرسنال فوق العاده ظاهر شد. زیر نظر آنچلوتی تیم برای این مقطع حساس و تعیین کننده فصل به خوبی آماده شده است. خاوی مارتینز و تیاگو نه تنها در سطح بسیار بالایی بازی می کنند بلکه تبدیل به بازیکنانی تعیین کننده برای تیم شده اند.  شاید قابل توجه ترین مسئله درباره بایرن مونیخ این باشد که آن ها تعداد زیادی بازیکن در بالاترین سطح به خدمت گرفته اند.

رائول همچنین درباره روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ گفت:


برای سال ها او بهترین مهاجم جهان بوده است. لواندوفسکی یکی از مهاجم هایی بوده که من را تحت تاثیر قرار داده است، نه فقط به خاطر گل های زیادی که به ثمر رسانده بلکه به خاطر شیوه که بازی می کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد