وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیشنهادهای سنگین منچستر سیتی و چلسی برای جذب کومان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وضعیت کینگزلی کومان و آینده او در بایرن مونیخ نامشخص است و این باشگاه هنوز برای دائمی کردن قرارداد این بازیکن اقدام نکرده است. 

 

کینگزلی کومان وینگر ۲۰ ساله فرانسوی دومین و آخرین سال حضور قرضی اش در بایرن مونیخ را سپری می کند و باشگاه آلمانی تا پایان آوریل برای دائمی کردن انتقال این بازیکن فرصت دارد. بایرن مونیخ در صورتی که بخواهد انتقال کومان را دائمی کند باید ۲۱ میلیون یورو دیگر به یوونتوس پرداخت کند و رقم کلی انتقال این بازیکن به ۲۸ میلیون یورو خواهد رسید. قرارداد کومان با یوونتوس تا تابستان ۲۰۱۹ معتبر است.

از سویی دیگر نشریه Téléfoot فرانسه گزارش داده که دو باشگاه منچستر سیتی و چلسی پیشنهادهایی برای جذب این بازیکن به یوونتوس ارائه داده اند و این نشریه پیشنهاد این دو باشگاه را به ترتیب ۵۰ و ۶۰ میلیون یورو عنوان کرده است. همچنین در ادامه این گزارش آمده که در قرارداد بین کومان و بایرن مونیخ، هافبک فرانسوی هم قدرت این را دارد که از امضا قرارداد دائمی با این باشگاه آلمانی صرف نظر کند.

کومان فصل گذشته زیر نظر گواردیولا در ۴۶ بازی برای بایرن مونیخ به میدان رفت و موفق به زدن ۷ گل و ارسال ۱۲ پاس گل شد. کومان به دلیل آسیب دیدگی های متوالی در ماه های اخیر بیشتر بازی های بایرن مونیخ را از دست داد و به تازگی شرایط حضور در میادین را به دست آورده است.

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا از 96عاشق المان بایرن تا ابد دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 21:42

نخیر ول کن نیستند از چپ و راست حمله کردن.سران باشگاه اگه عقل تو کلشون باشه نباید از دست بدن کاستا کومان ویدال تیاگو اینا نباید برن تیم تازه یکدست شده

محمد دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 22:34

سران تیم سریعا باید به این حرف ها وشایعات پاسخ جدی بدهند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد