وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: هنوز هم برای بایرن و آلمان موثر هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر، هافبک بایرن مونیخ تاکید کرد که عملکرد نه چندان خوبش در این فصل باعث نگرانی اش نیست و او هنوز می‌تواند برای بایرن موثر باشد. 

 
هافبک آلمانی تنها 1 گل در 20 بازی برای بایرن به ثمر رسانده که نسبت به 20 گل فصل گذشته او در 31 بازی، افت محسوسی به نظر می‌رسد. با این حال هافبک 27 ساله آلمانی به دنبال موفقیت شخصی نیست و جام تنها چیزی است که به آن فکر می‌کند. 

او گفت:" هیچ شکی نیست که من قبلا در زمین بهتر از اینها ظاهر می‌شدم. ولی من این موضوع را خیلی جدی نمی‌گیرم و هنوز هم به خودم ایمان دارم. مطمئنم که هنوز می‌توانم نقش مهمی در بایرن و تیم ملی آلمان ایفا کنم. چیزی که برای ما بیش از هر چیزی اهمیت دارد این است که ما به اهدافمان برسیم. 

تیم ما تشکیل شده از بیش از 11 بازیکن. می‌خواهیم جام ببریم و اگر بتوانیم به چنین چیزی برسیم، حس خوبی خواهیم داشت. آمار انفرادی در این موضوع به هیچ وجه مهم نیست. دیگر سنم بالا رفته و به این چیزها اهمیت نمی‌دهم. نمی‌گذارم وقتی که جام بردیم، کسی جشنم را به خاطر این چیزها خراب کند."
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا از 96عاشق المان بایرن تا ابد سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 21:05

همیشه همینطور بوده و هست و خواهد بود

hosein002 سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 22:16

معلومه که موثری
ما پارسال که سومین گلزن بوندس لیگا بودی کنارت بودیم,الان هم صبر می کنیم تا بااین بازی خوبی که داری به گل برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد