وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوزیل: در هنگام نواخته شدن سرود ملی آلمان به زبان ترکی دعا می خوانم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مسوت اوزیل دلایل تصمیم خود برای انتخاب تیم ملی آلمان را تشریح کرد.  

مسوت اوزیل در کتاب زندگی نامه خود در مورد چگونگی پیوستن به تیم ملی آلمان و همچنین خواندن دعا در هنگام سرود ملی آلمان صحبت کرده است. به گزارش Sport1 اوزیل در کتاب چکیده زددگی خود به نام " سحر و جادو در بازی" عنوان می دارد که مادر و عموی وی مایل بودند که او در تیم ملی ترکیه بازی کند اما پدر وی با این مسئله مخالف بود. پدر اوزیل می گوید:

” مسوت در المان به دنیا آمد در اینجا به مدرسه رفته و در باشگاه های آلمانی فوتبال آموخته بود همچنین او تصمیم گرفت که برای تیم ملی آلمان بازی کند.“

اوزیل در مورد تصمیم خود در سال 2006 که تیم ملی المان رابرای بازی انتخاب کرد و فشارهای بسیار زیاد در مورد تصمیم خود می گوید:

” من افتخار می کنم قادر به تصمیم گیری زیر فشار و بازی برای تیم ملی آلمان هستم، همچنین خوشحالم که هرگز به ترکیه پشت نکرده ام. درست قبل از شروع بازی من دعا می خوانم، همیشه قبل از شروع بازی و در هنگام ورود به زمین بازی به زبان ترکی دعا می خوانم. و در این دعا از خداوند می خواهم من و هم بازی هایم را از مصدومیتها در امان بدارد.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 15:10

هر چی خوندیم ندیدیم گفته باشه هنگام سرود ملی آلمان دعا میخونه....خنده داره تیتراتون مثل تمام تیتیر های دروغین روزنامه های ورزشی و سیاسی ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد