وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: آماده کاپیتانی هستم اما شاید فقط یک سال در بایرن باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن از احتمال کاپیتانی در بایرن مونیخ صحبت کرد.  

آرین روبن فوق ستاره هلندی بایرن مونیخ باز هم به دوران اوج خود بازگشته است. این بازیکن تاثیرگذار در مورد شرایط بایرن مونیخ در ادامه فصل در مصاحبه با Kicker می گوید:

” ما هنوز یک برنامه دشوار در مسابقات مختلف داریم و این در حالی است که لایپزیگ فقط در بوندسلیگا بازی می کند. شما باید هر آنچه در مورد بردن عناوین لازم است را بدانید، ما اکنون بعنوان یک تیم بهتر بازی می کنیم.
 “

روبن جاه طلبی ای در مورد کاپیتانی بایرن ندارد:

” من همیشه آماده ام و می وانم یک کاپیتان خوب باشم. وقتی صحبت از کاپیتان جدید می آید، ممکن است من فقط یک سال دیگر در بایرن مونیخ بازی کنم. در پایان قراردادم با بایرن مونیخ همه چیز ممکن است و من چیزی را رد نمی کنم( احتمال رفتن به چین).
 “

روبن در مورد کارلتو ادامه می دهد:

” شما باید در طول یک فصل بخوبی تمرین کنید. ما نیمه نهایی ها را بخاطر نداشتن آمادگی بدنی و مصدومین زیاد از دست داده ایم. ما وظایف خود را بخوبی می دانیم و مربی به ما نمی گوید به زمین بروید و هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید!
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد