وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کارستن یانکر: فینال سال 1999 لیگ قهرمانان یکی از تلخ ترین خاطرات من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم سابق بایرن مونیخ در بازگشت مجددش به باشگاه بایرن مونیخ در مورد خاطراتش در این باشگاه صحبت کرده است. 

 

کارستن یانکر، مهاجم سابق بایرن مونیخ از سال 1996 تا 2002 برای این تیم به میدان رفت و افتخارات زیادی با این باشگاه به دست آورد. خوشحالی بعد از گل او همیشه برای رسانه ها جالب بود. او بعد از گل بر حلقه ازدواجش بوسه می زد.

به نقل از وبسایت بایرن مونیخ، او در مورد بایرن مونیخ و مهاجم شماره 9 کنونی این تیم، روبرت لواندوفسکی صحبت کرده است. یانکر هم اکنون در ادامه دوره آمورش مربیگری درجه حرفه ایش در یوفا در حال کار در باشگاه بایرن مونیخ در کنار کارلو آنچلوتی است.

این روز ها همه در مورد گل دیرهنگام بایرن مونیخ صحبت می کنند. شما لیگ آلمان در سال 2001 را با گلی دیر هنگام بردید. این چه حسی دارد؟

“این مهم نیست که شما در چه موقعی گل می زنید، در دقیقه اول بازی یا در لحظات پایانی. همیشه مهم، کیفیت بازی و تیم بوده است. بایرن مونیخ همیشه بازیکنان قدرتمندی با کیفیت فردی بالا داشته است. البته که به کمی شانس هم نیاز دارید، اما همیشه باید بخواهید که این اتفاق رخ دهد.
 

از آن گل در بازی هامبورگ در فصل 2001 که پاتریک اندرسون زد چه به یاد داری؟ ( بایرن در لحظات پایانی آن بازی صاحب یک ضربه غیرمستقیم در درون محوطه جریمه شد)

“می دانستیم که آن ضربه آزاد آخرین فرصت ما برای تغییر نتیجه بازی است. داور می خواست سوت پایان بازی را بزند.  از لحاظ فیزیکی و تکنیکی، شوت اندرسون نباید به گل بدل می شد، اما توپ به تور رسید.
 

سال 1999، در فینال لیگ قهرمانان بایرن مونیخ یک تجربه سخت دیگر در لحظات پایانی داشت.

“آن یکی از تلخ ترین خاطران دوران ورزشی من است. گاهی فوتبال غیرقابل پیش بینی است، اما اگر شما برنده آن باشید، صحبت در موردش راحت است(خنده).
 

در تمرینات روبرت لواندوفسکی را می بینی، او چگونه است؟

“او عالی است. در بهترین سن ممکن است. اگر از من بپرسید می گویم لواندوفسکی بهترین شماره 9 است.
 

چه چیزی او را از نظر تو به بهترین بازیکن شماره 9 بدل کرده است؟

“مهم ترین دلیل به نظرم گلزنی او است. او همیشه تشنه گلزنی است و به خوبی نحوه و جریان بازی را درک می کند. برای هم تیمی هایش نیز موقعیت ایجاد می کند و پاس گل می دهد. همچنین او خیلی کند نیست.
 

15 سال از جدایی از بایرن گذشته است، در کمپ تمرینی باشگاه چه چیز هایی تغییر کرده است؟

“همه چیز در آنچا بزرگ تر شده است. برای مثال، یک زمین چمن دیگر نیز ساخته شده است. در آن زمان نیز همه چیز عالی بود، اما الان شرایط از آن دوران نیز بهتر شده است.
 

تو 6 سال در بایرن مونیخ بازی کرد، هنوز هم نتایج باشگاه را دنبال می کنی؟

“تجریبات زیادی از آن دوران دارم. هر دو فرزند من در زمان حضورم در بایرن مونیخ متولد شدند. دوران فوق العاده ای در بایرن داشتم.
 

و آخرین سوال، اوضاع حلقه ازدواجت چگونه است؟ (او همیشه بعد از گل بر حلقه ازدواجش بوسه می زد)

“دیگر گل نمی زنم (که حلقه را ببوسم) اما خودش را چرا. حلقه هم سر جایش هست و زندگی ای سراسر خوشبختی داریم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 6 اسفند 1395 ساعت 13:44

خاطرات جالبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد