وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کان: نمی توانم هم از بایرن انتقاد کنم و هم در این تیم فعالیت نمایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الیور کان از دلایل رد مدیریت ورزشی بایرن مونیخ صحبت کرد. 

 

پس از اعلام بازنشستگی کاپیتان فیلیپ لام در پایان فصل و اینکه او اعلام نمود فعلا قصدی برای قرار گرفتن در پست مدیریت ورزشی بایرن مونیخ را ندارد پیش بینی ها برای گزینه احتمالی باواریایی ها برای این پست شدت گرفت. به گزارش Spox الیور کان که یکی از گزینه های بایرن برای تصدی این پست بود در مورد دلیل نپذیرفتن این شغل می گوید:

” البته که این شغل همیشه جذاب است اما من می خواهم کار خود را توسعه دهم. اکنون بعنوان کارشناس در شبکه ZDF مشغول به کار هستم و قرارداد خود را با این شبکه تا جام جهانی 2018 گسترش   داده ام، بنابراین نمی توانم به فوتبال برگردم.
 “

کان حتی نقش سفیر باشگاه همچون بازیکنان قدیمی بایرن نظیر البر، حمیدزیچ و لیزارازو را برای خود متصور نیست و با توجه به قرارداد خود با ZDF  ادامه می دهد:

” من نمی توانم هم بعنوان کارشناس از بازی بایرن انتقاد کنم و سپس در این تیم نیز فعالیت داشته باشم.
 “

این اسطوره دروازه بانی دنیا در مورد قیمت نجومی احتمالی بازیکنان در آینده عنوان می دارد:

” در جنگ برای تصاحب بهترین بازیکنان دنیا قیمت در آینده ای نزدیک به 150 میلیون یورو خواهد رسید.
 “

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
سامی بایرن جمعه 6 اسفند 1395 ساعت 08:23

توی ایران برعکسه , انتقاد میکنن تا جایی توی تیم پیدا کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد