وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رناتو سانچز: برای پیشرفت باید با چالش های جدید روبرو شوید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک جوان بایرن مونیخ از شرایطش در این باشگاه گفته است.  

رناتو سانچز تابستان گذشته از بنفیکای پرتغال به تیم بایرن مونیخ پیوست ،اما هنوز نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. وی در مصاحبه ای پیرامون شرایط کنونی اش و ادامه روندش در بایرن مونیخ صحبت کرده است.

به نقل از sportal، رناتو سانچز 19 ساله در تابستان به همراه تیم ملی پرتغال قهرمان یورو 2016 نیز شد.

“رفتن به کشوری جدید، برای من چالش بزرگی بود. هر بازیکنی که می خواهد پیشرفت کند باید آماده پذیرفتن و قرار گرفتن در چنین شرایطی که من دارم، باشد. من زیاد انگلیسی و آلمانی بلد نیستم. با این وجود اگر شما می خواهید در سطح بالا فوتبال بازی کنید، باید با چالش های جدید روبرو شوید. 

وی در مورد خانواده اش نیز گفت:

“با حقوقی که از باشگاه بایرن مونیخ می گیریم حالا بهتر می توانم از لحاظ مالی به خانواده ام کمک کنم اما بودن در مونیخ اصلا کار راحتی نیست. پدرم بیشتر مواقع در کنار ما نیست اما او پدر خوبی است. مادر هم هیچ گاه چیزی برایم کم نمی گذارد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 21:28

امیدوارم که دربازیهای آینده بدرخشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد