وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی در خطر محرومیت؛ او باید در مورد رفتارش توضیحاتی ارائه دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گل تساوی لحظات آخر روبرت لواندوفسکی به هرتابرلین باعث شد اوضاع در پایتخت آلمان پر حاشیه شود و کارلو آنچلوتی نیز در این حواشی شرکت داشته است. 

 

کارلو آنچلوتی، به خاطر حرکت دستی که پس از پرتاب آب دهان توسط یک هوادار هرتابرلین انجام داد، از سوی فدراسیون فوتبال آلمان مورد بازخواست قرار گرفته است.

به گزارش BBC،  بایرن مونیخ در این هفته از رقابت های بوندس لیگا، در خانه هرتابرلین با نتیجه 1-1 متوقف شد.  پس از گل دقیقه 96 لواندوفسکی، اوضاع در ورزشگاه متشنج بود و هواداران هرتا به زمان تلف شده ای که داور اعلام کرده بود، اعتراض داشتند و شعارهایی بر  علیه بایرن مونیخ سر دادند. در این بین، کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ به سمت هوادار هرتا، با نشان دادن انگشت توهین کرده است. وی پس از بازی، در گفتگو با بیلد گفت:

“بله هوادار هرتابرلین به سمت من آب دهانش را پرتاب کرد و من هم با حرکت دستم جوابش را دادم.  

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ ممکن است با محرومیتی از سوی کمیته انضباطی رو به رو شود اما آنچلوتی این شانس را دارد که بیانیه ای در این خصوص منتشر کند و حرکتش را شرح دهد. بایرن مونیخ در بیانیه ای اعلام کرده است:

“کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان، از آنچلوتی خواسته است در مورد اتفاقات پس از بازی هرتابرلین توضیحاتی ارائه دهد و سرمربی ما قطعا با این خواسته موافقت می کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد