وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای Daily Mail؛ بایرن مونیخ خواهان جذب سولانکه از چلسی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ظاهرا نام مهاجم نوزده ساله چلسی در لیست خرید باواریایی‌ها دیده می‌شود. 

 

بایرن مونیخ مدت هاست به فکر یافتن جانشینی مطمئن برای روبرت لواندوفسکی است. حال شنیده می‌شود نام دومینیک سولانکه از چلسی در لیست خرید باواریایی‌ها برای این منظور قرار دارد.

به گزارش abendzeitung.de، مهاجم نوزده ساله چلسی عمدتا در تیم پایه به میدان فرستاده می‌شود و قراردادش با آبی‌های لندنی نیز تنها تا پایان فصل جاری معتبر است و از آن پس بازیکن آزاد به شمار خواهد آمد.

از همین رو Daily Mail نوشت بایرن او را مناسب‌ترین گزینه برای جانشینی لواندوفسکی دانسته است. البته سولانکه به خوبی می‌داند تنها در صورت مصدومیت یا محرومیت لوا فرصت جای گرفتن در ترکیب باواریایی‌ها را به دست خواهد آورد وگرنه در آلمان هم باید به بودن در جمع آماتورهای باشگاهش رضایت دهد. با این حال او دستمزد هفتگی بالغ بر 60000 یورو را مطالبه کرده و علاوه برآن تیم خریدارش باید 350000 یورو بابت پرورش این بازیکن در آکادمی چلسی به این باشگاه انگلیسی پرداخت کند.

گفتنی است علاوه بر بایرن مونیخ، دیگر علاقه مندان به جذب سولانکه لیورپول، اورتون، ساندرلند و آرسنال از انگلیس و گلاسکو رنجرز و سلتیک گلاسکو از اسکاتلند هستند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد